Gå til innhold

Post din case mod her!

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte littegranne om at det var litt dummt at man ikke fikk samlet alle case mod bildene på et sted, så jeg tenkte at kanskje man kan poste dem inn her? Jeg tar imot alle slags bilder, bare det er moddet! :grin:

All slags, case mods, harddisk mods, div. andre mods, post dem inn her så skal vi da få laget en fin liten samling etterhvert? Ps: Ta med en lite forklaring på hva du har gjort, hva man ser og hva som er brukt... men man må ikke!

For å legge inn bilde, last opp til ett eller annet dted på nettet, skriv adressen for å få hvis fram bildet...

Mitt eget lille bilde kommer når jeg har funnet et sted man kan uploade det til :smile:

[ Denne Melding var redigert av: .skaarj på 2002-12-07 22:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe...

du kan ikke linke fra din innboks på hotmail, siden det er ett passordbeskyttet område...

så vet du det. har ingenting med bildetype å gjøre

edit: hvorfor ikke bare legge casemodden din inn på leser-galleriet her på OK.no??

da kan jo alle forum.OK.no brukere likevel se de.

bare lurte :smile:

BTW: mitt kabinett nr. 83 :grin:

modder søker pent kabinett å hacke med :razz:

[ Denne Melding var redigert av: clubzoda på 2002-12-07 00:57 ]

Lenke til kommentar

yummy, du kunne heller si til meg HVORDAN jeg sletter egene poster, jeg gjorde det ikke for pure jævelskap men fordi jeg ikke fant andre måter å gjøre det på... Tomme posters er vell bedre enn posters full av menigsløse forklaringer? (de var ikke meningsløse da jeg lagde dem, men da jeg "tømmte" dem)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...