dimetho Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg tenkte littegranne om at det var litt dummt at man ikke fikk samlet alle case mod bildene på et sted, så jeg tenkte at kanskje man kan poste dem inn her? Jeg tar imot alle slags bilder, bare det er moddet! All slags, case mods, harddisk mods, div. andre mods, post dem inn her så skal vi da få laget en fin liten samling etterhvert? Ps: Ta med en lite forklaring på hva du har gjort, hva man ser og hva som er brukt... men man må ikke! For å legge inn bilde, last opp til ett eller annet dted på nettet, skriv for å få hvis fram bildet... Mitt eget lille bilde kommer når jeg har funnet et sted man kan uploade det til :smile: [ Denne Melding var redigert av: .skaarj på 2002-12-07 22:34 ] Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hehe... du kan ikke linke fra din innboks på hotmail, siden det er ett passordbeskyttet område... så vet du det. har ingenting med bildetype å gjøre edit: hvorfor ikke bare legge casemodden din inn på leser-galleriet her på OK.no?? da kan jo alle forum.OK.no brukere likevel se de. bare lurte :smile: BTW: mitt kabinett nr. 83 _________________ modder søker pent kabinett å hacke med :razz: [ Denne Melding var redigert av: clubzoda på 2002-12-07 00:57 ] Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 jaja... men tenkte at det kunna ha vært litt kult å he et her i forumet Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 PS. Det er lettere å redigere posten din når linker/bilder osv ikke fungerer enn å skrive en 7 poster :smile: Hehe... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Holder på med et prosjekt, men i mellomtiden kan dere jo se på mitt server-prosjekt Link til bilde i signaturen. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Kanskje en idé å hake av for "Skru av BBcode på denne meldingen" når du skal vise kode :wink: img taggen er altså slik Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Jaja, jeg vet jeg er neewb i forum, men har ikke alle hvert det en gang? :smile: Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 D er jo en mulighet for å slette meldinger også da.. klikk på rediger og velg "slett melding" eller.no D står der nede der du vanligvis trykker for å vise signatur... Jimmy Pop: Fet side da! Og fet casemod :razz: Hvor mange timer har du brukt på den da? :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 ".skaarj" er utestengt i 7 dager pga. spam. Det er mulig å slette sine egne poster - GJØR DET! Ikke la oss moderatorer gjøre jobben. Jeg måtte fjerne 8 poster med null innhold. -moderator yummy- Lenke til kommentar
skaarj. Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 yummy, du kunne heller si til meg HVORDAN jeg sletter egene poster, jeg gjorde det ikke for pure jævelskap men fordi jeg ikke fant andre måter å gjøre det på... Tomme posters er vell bedre enn posters full av menigsløse forklaringer? (de var ikke meningsløse da jeg lagde dem, men da jeg "tømmte" dem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå