the_fire Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Holder på å lage en supering (og noen vignetter) som skal brukes på fylkesmønstringen i UKM. Er helt enkelt arbeid i After Effects, men ønsker at det skal se bra ut. Er litt stuck når det gjelder ideer til supringen. Synes den er litt for statisk slik den er nå. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Typografien vil ordnes etterhvert. Ønsker kritikk og respons på det andre. Har lagt den ved som vedlegg, både som film og som bildefil. Filmen kan åpnes i VLC eller QuickTime. Oppdaterte den litt. Men ønsker fortsatt vurdering, kritikk og ideer Supring.mov Endret 25. februar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Bumper litt nå. Har enda ikke fått noen ideer videre. Det er liksom noe som mangler, kanskje noe med utgangen på supringen. All kritkk, vurderinger o.l. er meget ønskelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Syns den så meget bra ut. Så ikke på videoen, men så på bildet du viste. Syns det ser kjempebra ut. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Syns den ser bra ut =) minner meg om mgp jr. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Synes det såg bra ut jeg. Men for å være litt pirkete så synes jeg kanskje at de 2 menneskeskikkelsene til høyre spinner litt for fort rundt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Takker for ros og kritkk. Elsker pirk Skal fikse dette med at de snurrer for fort. Skal også velge en mer diskré font for "Hvor artisten kommer fra står her". Tror også jeg skal prøve å ha sort mot det grønne slik at bakgrunnen ser litt rufsete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå