Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Analyse av brilleseddel

Mads-b

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg er tom for månedslinser, tr5enger nye, og Interoptik har bestemt seg for at de skal sluke alle kronene jeg har i hjemmet. Derfor: jeg bestiller på nettet!, og jeg bestiller de samme linsene som jeg har. Nå har det seg slik at jeg ble forvirret over alle tegnene nevnt i brilleseddelen, og vet ikke hvilke som skal inn på et bestillingsskjema for å få riktige linser i posten. Jeg legger ved selve seddelen.

+ Et spørsmål til: Linsen jeg hadde på høyreøyet hadde en fetisj for å falle av etter noen timer (jeg gnir meg ikke i øynene), gjerne på skolen. Dessuten føler jeg ikke at jeg ser noe spesielt bedre gjennom den, muligens verre enn uten. Jeg nevnte dette for optikeren, som foreslo å sjekke om det ble bedre etter første linseskift. Det ble det ikke. Det er 4mnd siden jeg la høyrelinsene på hylla og brukte kun venstrelinsa. Jeg er nå tom for venstre, og har 4 høyre igjen. Har jeg rett på noe som helst avc optikeren når jeg fyker ned dit i morgen?

Beklager forøvrig om denne er postet i feil subforum. Jeg skylder på at jeg ikke ser godt nok nå, uten venstrelinse. (skammer meg over min egen latskap. Jeg skulle ha klaget for 3 mnd siden..)

post-34860-1172268290_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...