Saiyaman Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Når jeg spiller av f.eks Lost første episode og har norsk tekst på pcen leger den der den skal og starter episoden. Da får jeg opp en et error vindu som er tomt og texten blir ikke avspillt. Noen andre som har dette problemet eller som kjenner en løsning? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 prøvd med en annen tekstfil? hvis du har flere å velge mellom. Er ikke alle som er like gode. måtte prøve flere før jeg fant en god en på Pan's Labyrinth. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 ok da prøver jeg det. Er det noen forslag på nettsider der jeg kan finne texter? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 google it! *fjortentegn* Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Mulig du har en gammel versjon av VLC, slett nåverende versjon og instaler den nyeste. Og prøv igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå