Laffe Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei, er det noen som vet hvordan jeg setter opp min egen E-mail adresse eller hvor jeg kan kjøpe det billig? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei, er det noen som vet hvordan jeg setter opp min egen E-mail adresse eller hvor jeg kan kjøpe det billig? 8010941[/snapback] Registrer det på www.yahoo.no, www.hotmail.com etc.... Massevis av steder Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Gmail! http://www.gmail.com Endret 24. februar 2007 av SuperTommy91 Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 www.gmail.com er inviteringer dit, men det er nok det beste valget. Grunnet at du får en epost adresse på ca 2-3 GB. Også er det spamfilter inkludert i mailen, noe som kan være hendig. Om du skal kjøpe epost adresser ellers, så må du nok invistere i enten et webhotell. Søk hvertfall etter webhotell leverandører og let rundt. Vet ikke hvilke hoteller som er billigst. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Gmail er fritt for alle nå, du trenger ikke invitasjon lengre. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 neinei.. sorry min feil.. jkeg mente at du kunne ha din EGEN altså f.eks [email protected] eller [email protected] Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Vet ikke om noen steder hvor du kan få din egen. Men på http://www.portalen.no kan du velge mellom mange forskjellige. Endret 24. februar 2007 av SuperTommy91 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Da må du vel kjøpe et domene etc. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kor mykje er du villig til å betale for dette? Då kan vi kanskje finne ut kva som kan passe best for deg. Med dei fleste webhotel følger det med domene og mange mailadresser. Vi har mange tråder om webhotel, du får søke deg fram. Du må hugse på at det ikkje er nok å disponere domenet, du må ha ein server å lagre mailar osv på. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du kan bruke gmail til domenet ditt gratis. www.google.com/a genial løsning. Lenke til kommentar
Mr. Walker Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du kan bruke gmail til domenet ditt gratis. www.google.com/a genial løsning. 8067214[/snapback] Hei! Har du testet dette selv? Må man ikke ha en egen bedrift/organisason? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nope sir. Fritt for alle Lenke til kommentar
Mr. Walker Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nope sir. Fritt for alle 8103548[/snapback] Genialt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nei. Før eller senere vill fjortissungene komme og forsøple tjenesten. Systemet har blitt tregere og mer ustabilt for noen av oss som har hatt Gmail siden man trengte invitasjoner. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Dette har jo dog ikke mye med at "fjortisser" skaffer seg gmail, som du hentyder til. Men at serverne/linjen deres har blitt belasted x antall ganger med etter at de sluttet med invitasjoner. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 asså jeg skuille ikke ha noe g-mail dritt.. men mitt egent Domene f.esk [email protected] bare lurte på om noen visste noen steder hvor de selger det billig;) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Det som er poenget da.. Du går til google.com/a så får du bruke domenet ditt med gmail gratis. Edit: Hvis du absolutt vil betale så funker fusemail.com Endret 11. mars 2007 av joltaire Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 nei trengs ikke;) setter opp min egen server;) men uansett.. takk;) Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hos http://www.domeneshop.no/ kan du kjøpe domene, virker som det er dette du leter etter, en plass og kjøpe domene. Selv veldig fornøyd med domeneshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå