Gå til innhold

Skryte post til ASUS hovedkort.

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Sitter her med et ASUS hovedkort, rettere sagt ASUS A8N32-SLI Deluxe. Jeg kan virkelig ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd med kortet. Sitter å installerer drivere nå i både Windows XP og 2000 og jeg er imponert. Driver installasjonen går utrolignok automatisk på alt. Og alt går fint for seg. Ikke en gang Silicon Raid Drivern protusterte når jeg installerte den. Riktignok kan nok ASUS kortene være litt dyrere enn MSI, men du verden, hva gjør vel det når jeg får et kort som er etter min mening som natt og dag i forhold til MSI sine kort.

Og til min store glede så jeg at også Komplett hadde satt i et ASUS hovedkort på den siste PC`en jeg kobla opp. Det var mer enn gledelig. For min del blir det aldri mer noe annet enn ASUS fra nå av.

Nei folkens. For dere som skulle finne på å nøle på hvilket hovedkort dere skal kjøpe så ikke bruk krefter og energi på det. Kjøp ASUS.

har selv hatt 2 MSI kort og det ene kortet var Ustabilt og restarta i hytt og pine og det andre kortet tok kvelden pga at Chipsetvifta tok kvelden. Ta tenkte jeg med meg selv. Nå blir det ASUS kort, for det hadde jeg ønska meg lenge, så da fikk jeg det i maskina mi nå. Kjempe bra kort.

Selvfølgelig for dere som ikke har hatt problemer med MSI så er jo det vel og bra, men ASUS er noe helt eget. ASUS er noe for seg selv.

Dette ble en skryte post, men ASUS fortjener det.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Har en annen gammel PC her også med et ASUS kort og såvidt jeg vet så fungerer den enda, men derimot den gamle maskina mi som jeg hadde som hovedmaskin før jeg bygga den jeg har nå som da har et MSI kort er fæl og ustabil. Også en annen ting som var drit med det MSI kortet jeg hadde i min nåværende hovedmaskin var at Chipsetvifta bråka så mye. Den ene av dem iallefall. Holdt på å ta av når jeg starta opp maskina.

Lenke til kommentar

Jeg sverger også til ASUS, aldri kjøpt noe annet hovedkort faktisk. Men min gamle PCe som min samboer benytter seg hadde også ett ASUS kort som jeg kjøpte når den vare ny, dette kortet tok kvelden etter X antall år og jeg fikk ett MSI kort av en kollega (betalte ham 5 stk halvliter cola, hehe) og dette MSI kortet har også fungert ganske så bra.

Sitter selv på ASUS A8N SLI Deluxe med NB vepsen byttet ut med en blå Zalmanribbe (husker ikke modell betegnelsen på den nå), nå sitter det vannkjøling på CPU, GPU og Chipsett istedenfor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...