Toppris Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hjelp! er på lan og tastaturet-trådløst, funker ikke helt!! Er som om det er low on battery, men har nettopp byttet! kan det være driver? Det skjedde etter jeg reinstallerte PCen!! Taster funker altså i noen kvarte-sekunder av og til! /msg please . Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Sjekk om andre har trådløst rundt deg.. Kalles forstyrrelser Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Eller det kan hende noen har tulla med tastaturet ditt Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Volvo: La oss si noen har. Hva kan jeg gjøre da? Som sagt, det begynte da jeg reinstallerte PCen etter krasj på LAN. Pessimisten: Og om ingen har? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har vært vitne til skikkelige forstyrrelser av trådløse tastatur på lan, den ene gangen var det faktisk sånn at et tastatur kobla seg på både den pcen den hørte til, samt en pc som stod i etasjen over.. altså tastaturet nede skreiv på begge pc`ene. Dersom det er forstyrrelser burde du enten bytte tastatur, eller prøve å flytte motageren nærmere tastaturet Hva er det folk får gjort med tastaturet da? det eneste jeg kommer på er at de kan ha tukla med driveren, men tviler på det.. Prøv å instaler driver på nytt Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 mr. nauz, det var nøyaktig det som skjedde på bylan. Jeg åpnet et wordpad dokument og så alt han skrev. "connect <ip>" var alt personen skrev, åpenbart i console til CS. Deretter var skjermen fylt med WADS. Det med driveren, hvor kan jeg finne en ny en? Har et HP tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå