Nessi Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hei Har satt inn i nye deler og det starter og går, booter opp windows cden. så står det følgende: "Installasjonsprogrammet fant ingen harddiskstasjoner på datamaskinen. Kontroller at harddiskene er slått på og koblet til datamaskinen, og at maskinvarekonfirasjonen er riktig. Du må kansje kjøre et diagnoseprogram eller installasjonsprogram fra leverandøren. Instalasjonsprogrammet kan ikke fortsette. Trykk F3 for å avslutte" Hva kan dette skyldes? Jeg finner hard disken i biosn og finner den i boot rekkefølgen Kortet heter: Asrock ConRoeXFire-eSATA2 Endret 23. februar 2007 av Nessi Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hadde samme problemet på mitt Asrock DUAL-SATA2, så du kan jo sjekke om det er samme på ditt. Der måtte jeg stille "SATA2 Operation Mode" til IDE. Sjekk det, kan være forsøket verd. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Funka det, klarte det akkurat før jeg leste posten din =) Men takker, denne kan da stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå