littleme1985 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei, trenger ny mobil, står mellom smarttelefon og PDA-telefon. Bestemmer jeg meg for PDA-telefon, blir det nok HTC P4350. Problemet mitt er å finne gode smarttelefoner jeg kan velge mellom. Det viktigste er altså klapptelefon, e-post, minnekort og batteritid, deretter gjerne WLAN og qwerty. Har sett på samsung sine sider, funnet noen fine i USA, som f.eks. u740. Noen som vet om denne, eller noe lignende kommer til Norge? Har også sett på Nokias 6136, som kommer i mars/april. Se forøvrig mer av hva jeg ønsker nedenfor. Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: Ja -EDGE: Gjerne -Email klient:Ja Form: -Klapp -Vekt: Ikke mye, dog klumpethet er viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm. Ikke så stor at det går utover batteritid i stor grad -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 3000 kroner til rådighet med abonnement, litt mer uten. Med abonnementsbinding: Likegyldig Hvis med abonnement, hvilket? Telenor Nonstop/Magnum Diverse: -Merke: Helst Samsung, åpen for Nokia eller andre, ikke SE (klumpete). -Kamera: Nei -Videokamera: Nei -Symbian: Likegyldig -Infrarød port:Gjerne -Blåtann (Bluetooth):Gjerne -Internminne: Ikke så viktig -Minnekort:Ja -MP3: Nei. -Radio:Nei -UMTS: Gjerne -Triband: Ja, gjerne quad. -wLAN: Gjerne - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Hovedsakelig SMS og e-post, med litt ringing, ikke mer enn 3 min/dag Lenke til kommentar
j_e Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, trenger ny mobil, står mellom smarttelefon og PDA-telefon. Bestemmer jeg meg for PDA-telefon, blir det nok HTC P4350. Problemet mitt er å finne gode smarttelefoner jeg kan velge mellom. Det viktigste er altså klapptelefon, e-post, minnekort og batteritid, deretter gjerne WLAN og qwerty.Har sett på samsung sine sider, funnet noen fine i USA, som f.eks. u740. Noen som vet om denne, eller noe lignende kommer til Norge? Har også sett på Nokias 6136, som kommer i mars/april. Se forøvrig mer av hva jeg ønsker nedenfor. Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: Ja -EDGE: Gjerne -Email klient:Ja Form: -Klapp -Vekt: Ikke mye, dog klumpethet er viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm. Ikke så stor at det går utover batteritid i stor grad -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 3000 kroner til rådighet med abonnement, litt mer uten. Med abonnementsbinding: Likegyldig Hvis med abonnement, hvilket? Telenor Nonstop/Magnum Diverse: -Merke: Helst Samsung, åpen for Nokia eller andre, ikke SE (klumpete). -Kamera: Nei -Videokamera: Nei -Symbian: Likegyldig -Infrarød port:Gjerne -Blåtann (Bluetooth):Gjerne -Internminne: Ikke så viktig -Minnekort:Ja -MP3: Nei. -Radio:Nei -UMTS: Gjerne -Triband: Ja, gjerne quad. -wLAN: Gjerne - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Hovedsakelig SMS og e-post, med litt ringing, ikke mer enn 3 min/dag 8010427[/snapback] nokia n95 5459 kr cdon.com Lenke til kommentar
littleme1985 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Vil ikke ha slidetelefon, men såkalt kamskjellstelefon. Lei av å bruke masse batteri og penger på å ringe Anders, Anne osv... :!: EDIT: Dog jeg tar gjerne en Samsung F700 eller F520 Noen som vet noe om når disse kommer? Endret 25. februar 2007 av littleme1985 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå