Pantheon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som vet om det finnes drivere til XP på denne PC'n? Fulgte med Vista, men har installert XP. Nå sliter jeg derimot med å finne riktige drivere. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 drivere til hva? til mange maskinvareenheter trenger du ikke drivere som leveres av kun pc-produsenten... Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 drivere til hva? til mange maskinvareenheter trenger du ikke drivere som leveres av kun pc-produsenten... 8010490[/snapback] Drivere til alt. Formaterte harddisken. Det fulgte kun med en Vista gjenoppretnings cd. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Windows Update finner jo drivere til det meste, så du må i så fall opplyse hva du ikke har drivere til etter at du har kjørt windows update Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 bare så du hvet det så kan du bruke driverne for dv 9041 er samma pcen egentlig. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...3308923&lang=en Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Oki, så 9041-driverne kan brukes ja.. Genialt.. For XP-driver-seksjonen for 9232 er heller ubrukelig, ubrukelig. Virker nesten som HP ikke vil at man skal legge inn XP på denne maskinen. Takker for hjelpen så langt! Btw. Windows Update sine drivere er noe jeg erfaringsmessig styrer unna så langt det går, sjelden de er særlig optimaliserte/oppdaterte. Uansett så får jeg jo ikke PC-en på nett uten chipset-drivere, som jeg inntil nå ikke har funnet. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Oki, så 9041-driverne kan brukes ja.. Genialt.. For XP-driver-seksjonen for 9232 er heller ubrukelig, ubrukelig. Virker nesten som HP ikke vil at man skal legge inn XP på denne maskinen. 8013390[/snapback] Når maskinen leveres med Windows Vista, som er det nyeste operativsystemet, blir det ikke lagt ut drivere til eldre OS. Maskinene har ikke offisiell støtte for andre OS enn de som leveres pre-installert. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det kan du gjerne si men på den andre siden så er innmaten i maskinen akkurat det samme i hele 9000 serien, eneste som skiller dem er at eu serien er AMD mens ea serien er Intel....så etter det jeg kan se så er det bare å laste ned drivere fra DV9041 og kjør på:-) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det kan du gjerne si men på den andre siden så er innmaten i maskinen akkurat det samme i hele 9000 serien, eneste som skiller dem er at eu serien er AMD mens ea serien er Intel....så etter det jeg kan se så er det bare å laste ned drivere fra DV9041 og kjør på:-) 8015150[/snapback] Joda, jeg sier ikke at det ikke vil fungere, jeg sier bare at HP ikke vil gi noen garantier for at det fungerer eller hjelp med å få det til Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Driverne fungerte utmerket, så nå er bruttern fornøyd (forøvrig han som skrevet tidligere i denne tråden, bare så det er sagt ) Lenke til kommentar
Gega Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 fint at det ordnet seg...:-)) Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå