Gjest *Andy* Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har blitt kjent med ei jente som jeg tror er singel, hun gir ihvertfall uttrykk for det... Stusset litt over at hun har en ring på ringfingeren på høyre hånd, er det vanlig at jenter bruker ring på denne fingeren når de ikke er forlovet/gift? Postet jeg i feil forum Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Spørs helt hva slags ring. Egentlig skal vel ringfinger på høyre hånd være "hellig", men slikt betyr ikke så mye lenger. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 hehe tro meg det betyr ingenting.. jenter setter ringen der de føler får det Jeg har selv brukt ring på høyre hånd i mange år, selvom jeg har vært singel.. Er litt for gammeldags det der.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 hehe tro meg det betyr ingenting.. jenter setter ringen der de føler får det Jeg har selv brukt ring på høyre hånd i mange år, selvom jeg har vært singel.. Er litt for gammeldags det der.. 8010549[/snapback] Jeg ga ei jente en ring på høyre ringfinger på lørdag jeg. Steinen var av glass og alt. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hehe.. det kan jo bety noe... men ikke regn med at det gjør det liksom.. og hvis hun oppfører seg som hun er singel så er hun nok mest sannsynlig det og Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hehe.. det kan jo bety noe... men ikke regn med at det gjør det liksom.. og hvis hun oppfører seg som hun er singel så er hun nok mest sannsynlig det og 8010622[/snapback] Ref kjærlighetstråden. Samme jente. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det skal være slik at venstre hand er forlovelseshanden og høyre er handen hvor man har gifteringen. Men noen gullsmeder er ikke alltid enige med hverandre: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har ring på den fingeren, men er singel for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå