d'espresso Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 GC har vel aldri vært særlig interessant for meg. Ikke Wii heller. Er liksom litt ferdig med tegneserie-barnespill. 8253025[/snapback] Spar meg! Vær så snill! Å Si at Nintendos konsoller bare har barnespill er bullshit.. Jeg blir nesten sur når jeg ser det du skriver.. Hvilke "tegneserier-barnespill" sikter du til? Zelda (veldig "barnespill der, ja"..)? Resident Evil med 18 årsgrense? Mario? Mario er heller ikke bare barnespill vet du.. Tragisk sagt.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 GC har vel aldri vært særlig interessant for meg. Ikke Wii heller. Er liksom litt ferdig med tegneserie-barnespill. 8253025[/snapback] Svært så fordomsfull du er da. Om du ikke har noe konstruktivt å komme med, så foreslår jeg at du slutter å trolle. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) GC har vel aldri vært særlig interessant for meg. Ikke Wii heller. Er liksom litt ferdig med tegneserie-barnespill. 8253025[/snapback] Eg har ein mistanke om at det vil gå over når du er ferdig med å vere barn... Kay Endret 27. mars 2007 av KayAU Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gamecube er min vinner i sin generasjon. Har dessverre aldri hatt PS2 - det ble xbox og Gamecube i den generasjonen. Her er spillene som gjør Gamecube stor hos meg: Metroid Prime 1 og 2 Super Mario Sunshine RE4 Zelda Windwaker og Twilight Princess Super Smash Bros Melee Super Mario Kart DD Mario Party 4,5,6 og 7 Pikmin 2 Har lest igjenom tråden her og notert meg nærmere ti spill som jeg skal lete etter i EB-games bruktutvalg Takker så mye! Men en ting som irriterte meg grenseløst når Gamecuben var aktuell - det var utrolig få titler på display i alle butikker jeg tittet i den gangen. Det var stort sett et hundretals PS2 titler og kanskje bare 5-10 Gamecube titler (ofte mindre bra titler - spill basert på filmer - Nemo, Harry Potter osv. .) Letet lenge for å få tak i mange av titlene jeg har - brukte ikke nettet for å kjøpe spill før. Når jeg tenker etter så var det ikke helt enkelt å få tak i selve cuben heller - det ble stort sett pushet PS2 og Xbox - IMO.... Gamecube barnslig?? Jeg er over 40 :!: Av de nye konsollene har jeg kun skaffet Wii - men en 360 Elite er vel ikke langt unna... Men hittil i år har jeg nok spilt mest på min N64 :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ikke helt nødvendig å bumpe et såpass gammelt og ferdig diskutert emne. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg