stylus Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har litt problemer med å legge til et lydspor i pinnacle 10. Jeg har oppgradert fra pinnacle 9. Jeg har lagt inn endel filmspor og skal legge til en MP3 fil som bakgrunnsmusikk. Når sporet starter går alt fint - men hvis det er et nytt filmspor som starter, så starter musikken på ny - oppå den som allerede går i bakgrunnen Jeg har i et tillfelle endel stillbilder og 5 forskjellige filmspor og det høres ut som at det er 10 lydspor som går samtidig med forskjellig oppstart. Hva er feil Det kan også høres ut som at de nye lydsporene går med "dobbelt hastighet" Hjeeeeeeeelp....... Lenke til kommentar
nndreas Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Er det Smartsound sangene du bruker ? Endret 25. februar 2007 av nndreas Lenke til kommentar
stylus Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Er det Smartsound sangene du bruker ? 8020294[/snapback] Nei. Jeg forsøker med en helt vanlig sang rippet fra en CD. Har gjort det samme mange ganger i Pinnacle 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå