Gå til innhold

7390, N73 eller K800i..?

error6

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte ut min nokia 6230i pga:

- Dårlig kamera

- Liten skjerm som det kommer FORT støv på

- Lite minne (egner seg ikke som mp3-spiller)

Jeg vil altså ha en solid telefon som ikke er for stor og ha:

- Bra kamera

- Mulighet for stort minnekort

- OK mp3-spiller

- Bra skjerm, nokså stor

- Gode nyttefunksjoner

- ikke irriterende treg

Jeg har sitt på:

-Nokia 7390, som er en pen telefon med bra minnemulighet og bra kamera. Men den har S40 og er derfor redd for litt lite muligheter innen bilder og programmer.

-Nokia N73; har Symbian OS som har mange funksjoner og muligheter, men er redd for at den skal bli for treg (har ikke prøvd den). Skal ha et bra kamera og har mulighet til minnebrikke på 2 gb, som 7390. Har også hørt mye negativt om tastaturet og joysticken.

-SE K800i; bra kamera. Har hørt mye bra om denne telefonen, men egner den seg som mp3-spiller? har ikke prøvd den og vet ikke hvordan den er. noen som kan si noe? hvilke nytteprogrammer og muligheter har den? kan man innstallere nye programmer som på Symbian?

Så.. Hvilken bør jeg kjøpe i mitt tilfelle? Noen erfaringer med tanke på mine behov?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N73 har Symbian. Velg den. Grunner: ScummVM (emulator for peke-og-trykke-spill, som Monkey Island, Loom, Day of Tentacles og lignende), C2Doom (utmerket Doom-emulator), VGBA (Gameboy-emulator), PicoDrive (SNES-emulator), Python, Flash Lite, Opera Mobile, den fantastiske innebygde nettleseren til Nokia, Office Suite (fullverdig dokument/regneark-redigeringsprogram), SmartMovie (genialt videoprogram), Answering Machine, og så videre. Mulighetene er utrolige.

.. men det er nå mening. :)

Lenke til kommentar
Trådstarter vil jo ikke ha treg mobil, N73 er den tregeste av dem...

8010665[/snapback]

Jeg synes ikke at den er irriterende treg, men jeg skal ikke legge skjul på at den kan være treg til tider. Personlig synes jeg at den store skjermen, det gode kameraet og Symbian, gjør opp for det. :)

Trådstarter: Oppsøk din nærmeste telebutikk, og prøv N73 der. Det er nesten best at du danner din egen mening utifra egne erfaringer før du går i innkjøp av telefon.

Lenke til kommentar

Det er ikke alle mobil-butikker som lar andre prøve mobiler.

Men Elkjøp har noen ekte på utstillingen.

Men etter erfaring fra andre og meg, så er K800 bedre en N73. Faren min har N73, og den er bare problemer med.

Kamerasøkeren på N73 er så tregt, og blitzen på N73 er ubrukelig nesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...