Wabby Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Trenger litt hjelp her for dette er helt nytt område for meg. Har frappet ca 45 minutter og den ble delt opp i 8 filer. Har lagt dem i storyboard i Windows Movie Maker. Men det jeg ikke får til er å sette opp fargen før jeg lagrer. Slik at de 45 minuttene tar ca 10 min. Kan Windows movie maker dette, eller må jeg bruke noe annet. Dersom ja, hvordan gjør jeg dette? Dersom nei, hva kan brukes for å få dette til? takk! Endret 28. februar 2007 av Wabby Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Setje opp farten? Det kan du ikkje gjere i WMM nei. Du kan t.d. laste ned ein demo av Adobe Premiere Elements frå Adobe.com. Legg klippa på tidslinja, høgreklikk på dei, og vel Speed/Duration eller noko slikt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Ja, da har jeg testet demoen og alt virket lovende... nesten Uansett hva og hvordan jeg prøver å kompilere den så får jeg Error compiling move, unknown error. Har prøvd på forskjellige fraps klipp men etter noen fraps så feiler den (etter xxxx antall frames). Feilen ser ut til å ligge i klippene Fraps lagrer siden den feiler ved forskjellige plasser på de forskjellige klippene. Jeg har for å teste kuttet vekk der den feiler og da går den OK. Noen som vet hvordan jeg kan ungå at fraps lagrer feil evt hva som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 En liten oppdatering på hva jeg har gjort: Har frappet en del klipp når jeg spiller og når jeg har klippet og redigert i Adobe Premiere og skal rendre til AVI divx eller xvid (eller andre formater), så feiler den etter xxxx antall frames. Dette er på forskjellige frapps som jeg har tatt, men ved noen kortere klipp så har jeg vært heldig og det har gått greit. Avspilling av rådata fra fraps får fint. Finnes det noen måte for Adobe Premiere til å tillatte (ignorere) feil? Dette gjør meg gal... :S Feilmelding etter ca 550 frames : ERROR compiling movie. Unknown error. Hadde den bare vært mer fortellende... Edit: Jeg har prøvd punkt 1 - 5 på denne linken uten hjelp http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase...x.cfm?id=332331 jeg tok derimot 550frames /25 og fant ut av hvor ca den lå og klippet vekk 7 sekunder. (fant ikke ut hvordan jeg kunne finne på frames så jeg regnet i sekunder). Etter dette så virket rendering. Litt tungvindt og lite praktisk dersom jeg ville hatt den biten... Jeg strippet ned også hele prosjektet (fjernet lyd, tekst og all type fading) og feilen var der uansett.. Med andre ord i videoklippet. ..sukk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå