pizzabud Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 starcraft er strategispill, og det er jo og red alert og dune, men jeg synes det er litt drøyt og si at det er et lignende spill. de er i samme sjanger, men måten spillet er på og måten du spiller på er helt forkjellig, men i utgangspunktet ligner det nok. liker du spill fra westwood som red alert 2 betyr ikke det at du liker starcraft, snarere tvert imot. liker du westwood liker du nok ikke starcraft, og omvendt. derfor mener jeg at det ikke er et lignende spill. skulle jeg sammenlignet starcraft og red alert2 ville red alert 2 vært awp i cs og starcaft ville vært haglen i cs, og de våpnene er jo ganske ulik, selv om de er i "counterstrike" sjangeren. [ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2001-12-21 13:59 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Du har nok misforstått bruken av svar og ny tråd. Vennligst velg svar nå du svarer på et innlegg. Jeg flytter også tråden fra ris og ros siden den åpenbart ikke hører hjemme her. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Foreslår at du svarer i riktig post. Jeg stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg