Gå til innhold

hvor kan en få med seg oscar utdelingen

scorcho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er betaen dere laster ned, right? Jeg fikk forresten helt horribel nedlastingshastighet her nå. 8 kB/s.

8026184[/snapback]

Jeg har versjon 2.3.2.19, og det er vel betaen, ja.

Patrick Stewart er mye på nå, så det er vel Star Trek. Han er tøffere i X-Men-trilogien.

Lenke til kommentar

Det burde ha vært førsteprioritert hos meg òg, da jeg har dobbeltime i fysikk 8.00. :whistle:

Jeg får ikke opp noe bilde. Den har stått og vært svart i et kvarter nå så har en mistanke om at det er det trådløse nettet mitt som føkker opp. ITavisen sier derimot at linja mi er som den skal. :)

8026411[/snapback]

På ABC? Det går fortsatt smertefritt her.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar
et går fortsatt smertefritt her.

8026434[/snapback]

Fant ut nå at det er 2 forskjellige kanaler det står Academy Awards på. Nå er jeg på den det står 51222 til venstre på. Er dette korrekt? Herfra fikk jeg iallefall bilde (dog noe grøtete, men godkjent) med en gang. :)

Lenke til kommentar

Da er vi oppe å kjøre da. Har koblet lappis'en til min 32" LCD fra LG så nå er jeg klar for Oscar. :D

Så reklamen selv, forresten. Har den bare på mute; gidder ikke se på før utdelingen starter. Har, som flere andre her, heller aldri sett utdelingen før. Blir spennende. :D

Lenke til kommentar
hvem er allerede dritt lei av amerikansk reklame??  :!:

8026757[/snapback]

Jeg syns det faktisk er litt artig. Det er jo store selskaper med mye penger og reklamene er jo interessant å se hva de bruker det på.

Men sånn er det å være en ødelagt mediastudent.

Lenke til kommentar

Endelig!

Nettet har vært ute en time nå så har febrilsk gjort det som sto i min makt (;p) for å komme på igjen å få sett showet. Endelig på igjen, så vi får håpe det fortsetter sånn.

*skru på*

:)

Edit: Og der var kanalen på igjen. Ikke skrem meg så jævli Telenor!! *satse på at det holder seg*

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...