El Matador Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Heisann! Sitter her med en Mist 850W strømforsyning som jeg bytta vifter på. Problemet er det at viftene ikke snurrer. Prøvde med de gamle viftene for sikkerhetsskyld. De snurret heller ikke! Noen som har noen tips til hva som kan være galt? En løsning kan jo være og rett og slett hente 12v fra en av railene, men det er vell kanskje ikke så veldig lurt? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Heisann! Sitter her med en Mist 850W strømforsyning som jeg bytta vifter på. Problemet er det at viftene ikke snurrer. Prøvde med de gamle viftene for sikkerhetsskyld. De snurret heller ikke! Noen som har noen tips til hva som kan være galt? En løsning kan jo være og rett og slett hente 12v fra en av railene, men det er vell kanskje ikke så veldig lurt? Håper noen kan hjelpe 8009781[/snapback] Prøv og bytt om + og - Mange vifter går ikke når du kobler disse feil Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Heisann! Sitter her med en Mist 850W strømforsyning som jeg bytta vifter på. Problemet er det at viftene ikke snurrer. Prøvde med de gamle viftene for sikkerhetsskyld. De snurret heller ikke! Noen som har noen tips til hva som kan være galt? En løsning kan jo være og rett og slett hente 12v fra en av railene, men det er vell kanskje ikke så veldig lurt? Håper noen kan hjelpe 8009781[/snapback] Prøv og bytt om + og - Mange vifter går ikke når du kobler disse feil 8009886[/snapback] Noop, samme. Det burde jo ikke være feilen i og med at det er likt med de gamle viftene også. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 hva slaks støresle på viftene osv? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Mål med ett multimeter\voltmeter å sjekk om du i det heletatt har spenning på ledningene til viftene Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Mål med ett multimeter\voltmeter å sjekk om du i det heletatt har spenning på ledningene til viftene 8010122[/snapback] Utrolig snodig problem. Målte 10.5V -> Koblet til gammel vifte = Snurrer ikke -> Måler igjen, 10.5V. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Burde kanskje legge til at PSUen, lager en lav "summelyd" Den er ikke veldig høy. Men hørbar når det er helt stille. Er dette noe jeg burde frykte? Vurderer å bare koble viftene på en 12v rail. Edit: Fa*n, sorry for dobbelpost. Skulle egentlig redigert den andre. Endret 23. februar 2007 av Zevs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå