BobTheBeetle Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) sorry, har nå fjernet posten Bob Endret 24. februar 2007 av BobTheBeetle Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Ellers er eg enig med at Last Exile er ein genial serie. Kjøpte min boks for 700 med frakt frå USA, brukt seff. Endret 23. februar 2007 av dotGif88 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Mmmh, det er sånne ting som hever livskvaliteten betydelig Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Fikk du ikke med Alvis-figur? :o Det fikk jeg. Egentlig en påminner om at jeg må få kjøpt resten av serien, mangler ennå et par dvder. Tror imidlertid det blir fra utlandet. Kjøpte DVD 1 med medfølgende boks og figur, og så de fire neste DVDene enkeltvis på Outland. SLik brenner en mye penger... Endret 27. februar 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Denne serien er en av få som har en spesiell plass hos meg ja. Er altfor lenge siden jeg så den sist, må nesten ta en titt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå