Gå til innhold

Den store Geforce 8800 Bløffen

P__i__Nx

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal gå gjennom og legge inn over 100 spill i "Control Panel" kommer ikke det til å ta 5 minutter.

Finnes det så mange PC spill? Legg inn de du bruker ofte da, du spiller vel ikke 100, ei heller 20 forskjellige spill i uka?

8146964[/snapback]

Unødvendig innlegg. Du skjønner hva jeg mener.

8147067[/snapback]

Nei, gjør ikke det. Legger selv inn 3Dmark og de spillene som ikke kan styres ordentlig fra innsiden, så de spillene som er ordentlig ikke tvinges av driverne, BF2 sliter feks med multisampling satt i driverne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Javel, men jeg gidder hvertfall ikke ta meg bryet.

Jeg har akkuratt 24 spill, bare i steam.

Nok offtopic.

Har trådstarter sjekket at han ikke har på 16 AA+AF da?

8147183[/snapback]

Er jo mulig at dette står på i Nvidia kontrollpanel som kjører over alt annet :p I tillegg kan han jo ha på supersampling.. Det stjeler mye GPU.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Nok offtopic.

8147183[/snapback]

Er jo mulig at dette står på i Nvidia kontrollpanel som kjører over alt annet :p I tillegg kan han jo ha på supersampling.. det tar mye kraft

8147767[/snapback]

Nei, dette går jo ikke, for da må han bruke tid på å finne det ut, og da blir jo ALT galt :p Hehe, nei, signerer av denne tråden jeg. Ble bare visvas, og folk vil jo ikke engang ta imot gode råd ;)

Lenke til kommentar
Nei, dette går jo ikke, for da må han bruke tid på å finne det ut, og da blir jo ALT galt :p Hehe, nei, signerer av denne tråden jeg. Ble bare visvas, og folk vil jo ikke engang ta imot gode råd ;)

8147811[/snapback]

Les førstepost en gang til.

Dette er ikke min tråd

Geez...

Lenke til kommentar

Jeg har nå lest hele tråden, og i blant alle vanvittige forslagene om å skrote maskinen og gå over til Intel etc., så har det vært noen perler som er topp relevante.

Trådstarter burde ta til seg rådene om å laste ned DualCore driver fra AMD, se etter div. driveroppdateringer samt teste spillet uten lyd, før han klager mer i denne tråden. Disse rådene har kommet opp flere ganger, men trådstarter har ikke kommet med noen tilbakemelding på om han har gjort dette og i så tilfelle hva slags utslag det har gitt.

Dersom man kommer hit og ber om hjelp så er det kanskje greit å høre på ihvertfall de gode rådene, i stedet for å bare fortsette å klage. Og nei, jeg går ikke med på at 8800 GTS er lureri. Nvidia har aldri utgitt det for å være noe annet enn lillebroren til det raskeste grafikkortet på markedet i dag. Og det (foreløpig) rimeligste alternativet med hardware DX 10-støtte. Om under en måned er ny maskin i hus, med nettopp 8800 GTS. Så det, så!

Lenke til kommentar

Hva med å bare stenge tråden nå? Trådstarter har jo tydligvis meldt seg ut av diskusjonen (hvis jeg har fått meg alt da :p) Er jo ikke lenger poeng å komme med råd eller diskutere rådene, da trådstarter ikke kommer med tilbakemeldninger.

Lenke til kommentar
Jeg har nå lest hele tråden, og i blant alle vanvittige forslagene om å skrote maskinen og gå over til Intel etc., så har det vært noen perler som er topp relevante.

Trådstarter burde ta til seg rådene om å laste ned DualCore driver fra AMD, se etter div. driveroppdateringer samt teste spillet uten lyd, før han klager mer i denne tråden. Disse rådene har kommet opp flere ganger, men trådstarter har ikke kommet med noen tilbakemelding på om han har gjort dette og i så tilfelle hva slags utslag det har gitt.

Dersom man kommer hit og ber om hjelp så er det kanskje greit å høre på ihvertfall de gode rådene, i stedet for å bare fortsette å klage. Og nei, jeg går ikke med på at 8800 GTS er lureri. Nvidia har aldri utgitt det for å være noe annet enn lillebroren til det raskeste grafikkortet på markedet i dag. Og det (foreløpig) rimeligste alternativet med hardware DX 10-støtte. Om under en måned er ny maskin i hus, med nettopp 8800 GTS. Så det, så!

8201690[/snapback]

Du har nok ikke lest godt nok igjennom tråden, men uansett, Jeg får bare gjenta meg selv enda en gang.

har prøvt me dualcore driver fra AMD. Og det nytta drid. Har prøvt alle driveroppdateringer som finns . og Har prøvt å gå tilbake til windows xp uten at det hjalp.

Har også prøvt uten lyd. Men som du sikkert skjønner Så Nytta Ingen ting,

Og har Tilogmed prøvt med en intel Core 2 duo som lissom skal vær gud.

Gud my ass... Haksingen er like ille uansett hva jeg jør, Og det gjelder ikke bare supreme commander , Men nesten alle spill, For eks tomb raider legend. Spesielt når det kommer store åpne landskap faller framraten noe enormt.

Lenke til kommentar

Nok offtopic.

8147183[/snapback]

ja det har han sjekket..................................hilsen trådstarter

Lenke til kommentar
sjekk i bios under PCIE cap size, skal vel stå til rundt 1gb med et slikt kort(tipper)

står ofte til 64mb standar..dette vil hemme ytelsen ganske kraftig

8147948[/snapback]

finner ingenting i bios som hetter pcie cap size

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du det fra? Hvis alt du sier er riktig kan jeg ikke se noe annet enn at det er kortet det er noe feil med. Send det inn å få folka til å sjekke det for deg, eventuelt sende et nytt.

8214892[/snapback]

komplett.no

Lenke til kommentar

Ja da tror jeg du ligger godt ann, for komplett er jo aktive her, så hvis du sender en mail til komplett og forklarer problemet og at du har testet MANGE råd, fått fra hw.no forumet, da tror jeg de lar deg få sende kortet tilbake ja :)

Lykke til videre

Lenke til kommentar

Konklusjonen til trådstarter: Intel C2D er en flopp + G80 er en flopp!

Bra vi er sakelige her synes jeg

"Tilogmed prøvt med en intel Core 2 duo som lissom skal vær gud.

Gud my ass... Haksingen er like ille uansett hva jeg jør, Og det gjelder ikke bare supreme commander , Men nesten alle spill, For eks tomb raider legend. Spesielt når det kommer store åpne landskap faller framraten noe enormt".

Endret av fflex
Lenke til kommentar
Konklusjonen til trådstarter: Intel C2D er en flopp + G80 er en flopp!

Bra vi er sakelige her synes jeg

"Tilogmed prøvt med en intel Core 2 duo som lissom skal vær gud.

Gud my ass... Haksingen er like ille uansett hva jeg jør, Og det gjelder ikke bare supreme commander , Men nesten alle spill, For eks tomb raider legend. Spesielt når det kommer store åpne landskap faller framraten noe enormt".

8229284[/snapback]

Jeg kjører supreme commander på full guff unten hakking på mitt system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...