Windoge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 I noen tilfeller er spill så ferdige at det kan gis ut omtaler, selv om spillet ikke er 100 % ferdig. Ikke så mye å lese, men det gir en ca indikasjon på om spillet er bra eller ikke med noen tall. eviews http://www.nofrag.com/2007/fev/23/24608/ Game Star 90 /10 http://pix.nofrag.com/fd/bd/50ca242dee8abf...3d3d7a25cb.html http://pix.nofrag.com/9c/c8/8376eaadce261f...b834ea1d88.html Pretty note -------------------------------------------------------- Another Review CD-Action review The final score is 8/10. Pros: * Fascinating world * Interesting plot * Lots of weapons * Infinite number of quests * 7 endings * It’s finally there Cons: * High difficulty level ??? oh yeah this is negative ? * No vehicles – you need to run through vast landscapes XD Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) 90 av 10 -- ikke dårlig! Skal lese nå, tallene ser hvertfall bra ut! EDIT: Var visst ikke så mye å lese som du skrev. Endret 23. februar 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Var da så og si ingenting å lese. Skuff. Men 8 og 9 av 10 er jo ikke så ille. Endret 24. februar 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg har slutta helt å bry meg om hva andre sier om spill, er så høy poeng inflasjon at karakterer ikke har noe mening lenger. etter å ha prøvd beta demo, syns jeg våpen modelene og feelen på våpene var elendig. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 etter å ha prøvd beta demo, syns jeg våpen modelene og feelen på våpene var elendig. 8014753[/snapback] Word... Animasjonene av menneskene var ikke så veldig godte heller... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) jeg har slutta helt å bry meg om hva andre sier om spill, er så høy poeng inflasjon at karakterer ikke har noe mening lenger. etter å ha prøvd beta demo, syns jeg våpen modelene og feelen på våpene var elendig. 8014753[/snapback] Men så handler Stalker om mer enn bare våpenfysikk. Personlig likte jeg våpnene godt. Nei, det erstatter ikke virkeligheten, men så var det aldri intensjonene heller. Stalker handler om gigantiske områder, stor frihet og en creepy setting. Jeg er i allefall glad jeg bestilte min metallboks-versjon av spillet for en liten tid tilbake. Dette spillet blir knall! Endret 24. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg kommer så klart til å kjøpe spillet jeg også, har hatt det på forhåndsbestilling på play i 2 eller 3 år nå. men ble litt skuffet over våpene. men RPG elementene og storyen er jo noe jeg sikkert kommer til å like, det er bare at et spill som dette som kommer til å ha mye skyting, bør våpene ha en "feel" behøver ikke nødvenigvis være realitisk, Bloodmoney f.eks, våpene er jo ikke realistiske der, de er laget for blance, men alle våpene har en egen feel som gjør at de er tøffe å skyte med. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg har slutta helt å bry meg om hva andre sier om spill, er så høy poeng inflasjon at karakterer ikke har noe mening lenger. etter å ha prøvd beta demo, syns jeg våpen modelene og feelen på våpene var elendig. 8014753[/snapback] Men så handler Stalker om mer enn bare våpenfysikk. Personlig likte jeg våpnene godt. Nei, det erstatter ikke virkeligheten, men så var det aldri intensjonene heller. Stalker handler om gigantiske områder, stor frihet og en creepy setting. Jeg er i allefall glad jeg bestilte min metallboks-versjon av spillet for en liten tid tilbake. Dette spillet blir knall! 8018718[/snapback] En creepy setting vi har sett så mange ganger før. Jeg synes det er utrolig at folk orker å forsvare dette spillet, hva er det som er så bra med det ? Det virker for meg som ett virkelig B spill. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ikke ofte jeg er enig med deg Avean, men her er jeg 100% bak deg At dette blir mer enn et "greit" spill tror jeg ikke før jeg får se det, og stiller meg 100% uinteressert til frem til det. Dette er ikke noe jeg orker ha forhåpninger til. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg har slutta helt å bry meg om hva andre sier om spill, er så høy poeng inflasjon at karakterer ikke har noe mening lenger. etter å ha prøvd beta demo, syns jeg våpen modelene og feelen på våpene var elendig. 8014753[/snapback] Men så handler Stalker om mer enn bare våpenfysikk. Personlig likte jeg våpnene godt. Nei, det erstatter ikke virkeligheten, men så var det aldri intensjonene heller. Stalker handler om gigantiske områder, stor frihet og en creepy setting. Jeg er i allefall glad jeg bestilte min metallboks-versjon av spillet for en liten tid tilbake. Dette spillet blir knall! 8018718[/snapback] En creepy setting vi har sett så mange ganger før. Jeg synes det er utrolig at folk orker å forsvare dette spillet, hva er det som er så bra med det ? Det virker for meg som ett virkelig B spill. 8020714[/snapback] "Careface". At folk synes FF-spillene er noe bra, kan jeg ikke fatte, men jeg sitter ikke og mekrer om det for dem. Jeg har aldri prøvd et FF-spill i mer enn noen få minutter, men likte det aldri. Kanskje jeg burde gi ett av spillene en sjanse? Vel, kanskje du burde gi Stalker en liten sjanse også. Stalker er ikke FarCry. Gunfreak: Selvsagt, jeg skjønner jo hva du mener. "Døde" våpen ødelegger jo et spill lett. Men jeg synes da at våpnene har en god feel, jeg. Har kommet meg opp i høyere rank i multiplayer, sånn at jeg har fått prøve de bedre våpnene. L85-rifla er ikke noe spesielt, men så er ikke det meningen heller. Den er jo et av standard-våpnene i spillet. Haglene liker jeg veldig godt også. Elsker når hylsene spretter ut når man lader om. Jeg tror nok alle våpnene kommer til å bli mye kraftigere i singleplayer. Da får man nok i mye høyere grad føle at haglene blåser vekk fienden på ett skudd. Jeg gleder meg også til å føle manglen på kuler og krutt i spillet, for det blir det. Man kommer ikke til å fyre løs på monstre på lang avstand. Du vil vente til de er helt inntil deg, sånn at du vet at du treffer. Jeg tror man vil bli mye mer glad når man finner våpen og ammo i Stalker enn i andre spill. Husk forresten på at dette er en BETA, som ble laget for en stund siden. Måten et våpen oppfører seg på kan jo lett tweakes til rett før spillet går gull. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 PCZone ga spillet 85%. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Se der ja, flere og flere sterke karakterer. Jeg hadde ærlig talt aldri forventet at spillet skulle få 11/10 eller noe sånt. 8-9/10 er mer enn jeg kunne håpet på. Når de gir spillet en så høy karakter, må det bety at spillet ikke er helt uspillbart heller. Det var nemlig det jeg fryktet mest med spillet, at det skulle bli så buggete at det bare ikke var spillbart. Historie og sånt har jeg alltid vært "sikker" på når det gjelder Stalker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Men nå må vi ikke glemme at testene er basert på et spill som nesten er ferdig. Det kan hende at ting får en annen vri så snart spillet er ferdig. Venter spent på omtalen fra PC Gamer, som kommer i mars utgaven av magasinet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Men nå må vi ikke glemme at testene er basert på et spill som nesten er ferdig. Det kan hende at ting får en annen vri så snart spillet er ferdig. Venter spent på omtalen fra PC Gamer, som kommer i mars utgaven av magasinet. 8025414[/snapback] Kan ikke tro at en ferdig versjon blår dårligere ihvertfall. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg mistet håpet for noen stunder tilbake. Tenkte med meg selv at dette var en stor bløff og at utviklerene hadde sviktet meg. Men spillet har alltid gjennsøkt meg, klarer liksom aldri å slutte å tråle nettet for info rundt spillet. Nå begynner skepsisen å snu. Jeg gleder meg faktisk mye nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Gleder meg forferdelig mye til spillet kommer ut. Fant et stilig cover. Finere versjon enn den originale. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Gleder meg forferdelig mye til spillet kommer ut. Fant et stilig cover. Finere versjon enn den originale. http://img408.imageshack.us/img408/3584/549210pp9.jpg 8047115[/snapback] Wow. Fallout-følelsen satt plutselig veldig dypt Selv tipper jeg spillet er en 8/10. Vi får se når vi endelig har det i hendene om en måneds tid Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Den der har vi pratet om i den andre Stalker-tråden. Får kjøpt boksen fra CDON for 409kr (+29kr). Her kan dere se noe av innholdet: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Onanerbar spesial utgave må ein si Endret 28. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Den der har vi pratet om i den andre Stalker-tråden. Får kjøpt boksen fra CDON for 409kr (+29kr). Her kan dere se noe av innholdet: 8047401[/snapback] Ah, sorry det viste jeg ikke! Takk for opplysningen. Men må bare si det er en utrolig nydelig versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå