Patriot Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Innstalerte for noen dager siden nyeste nvidia driveren til mitt geeforce 2 mx400 kort. Når jeg nå skulle teste ut å se film så tok jeg på kloning som vanlig og bildet kom frem på tven som normalt, men når jeg startet filmen med mediaplayer så blir det bare svart inne i ramma der filmen skulle være. Har nesten pådratt meg magesår av frustrasjon, og har strevet i et par timer, men samma hva jeg gjør så kommer det ikke bilde. Jeg har fått bilde et par ganger, men da er det akkurat som bildekvaliteten blir skrudd ned til 256farger, bildet blir elendig. Noen som vet årsaken til dette, å hva jeg må gjøre for å få bilde på filmer? Prøvde et annet video program også, samma problemet da. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
tos Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har du prøvd med TV'en som primary display ? Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Ok, dittte e snålt. Det vise se at om filmane har filendinga .mpeg så fungera dem. Men har dem nokken anna filending som .avi eller .mpg osv så kommer det bare ei svart rute på tven, mens den fungera fint på pc skjermen. Hva er galt, noen?? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 eg testet en gang en bærbar med SiS brikkesett. når eg koblet til tv'n på tv-out, og satte på kloning, eller utvida, fikk eg bare videobildet på primary display. sjekk om dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Men det er jo rart at jeg må begynne å sette tv som primary da, har jo fungert slik fint tidligere.. Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Ingen som har en løsning?? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Løsningen har du fått..... Sett tv'n din på primary display. Og post i riktig kategori neste gang! :wink: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 for å si en ting her, så har han ikke fått en løsning på problemet. Noen har foreslått en måte å komme rundt det på, men det er ingen fullgod løsning... bertie Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 [urban] beklager at jeg postet i feil forum. Det går ikke ann å sette tv'en som primary display, spretter bare tilbake til monitoren, men hvorfor skal det være nødvendig å sette tv'en i primary display? Jeg mener det fungerte fint med akkurat samme innstillingene før (med en eldre driver)skjermbildet på tv'en er helt fint, untatt at videor med annen filending en .mpeg vises ikke.. Er ikke det litt merkelig at bare .mpeg vises da? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Samme problem her! Bruker no v.41.09, og video på teve vises med svart boks i stede for sjølve filmen. På datamonitoren er alt normalt. Då blir det verken web-tv :sad: Er det noko gale med drivaren, innstillinger eller kva? ...det funka jo før... PS! Kor skal denne type spørsmål postast då? Lenke til kommentar
tokki Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har noe av samme problem. Etter driver 40.72 vil ikke dvd spilleren spille filmene dersom jeg enabler nview. Så jeg får ikke sett dvd filmene på tv. Må bruke 30.82 driveren. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Dere må inn på "Instillinger for overlapping" og sette "Full skjerm-enhet" til TV'n. Har selv opplevd dette. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jo men du får ikkje video på begge skjermer! Lenke til kommentar
ripset Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 15:06, skrev hemo:Jo men du får ikkje video på begge skjermer! Nei, dette er bugs ved de siste nvidia detonatordriverene, og en vil ikke få bilde på begge enhetene samtidlig, men bare på den enheten som er satt som primary display. Ønsker en bilde på begge enhetene, må en bruke detonatorserien 30.XX eller tidligere, men en får ofte bedre 3D score med de nyeste driverne, så det er verdt "jobben" med å sette TV som primary display hver gang jeg skal se DVD på TV'en. Lenke til kommentar
TrondH Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Sett oppløsning på både TV og Skjermkort til 800*600, og deretter kloner du og velger primary display. Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg måtte skru på TVen som primary skjerm, viss du har problemer med dette prøv flere ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå