Gå til innhold

Creative Zen Instillinger?

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen hadde erfaringer med ulike instillinger som klokken, dato og lignende på Creative Zen Vplus. Hadde vært greit å få utbytte av mest mulig funksjoner, men ikke søren om jeg klarer å forstå Om jeg kan gjøre det manuelt på spilleren eller om jeg må bruke de programmene som følger med spilleren. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte på om noen hadde erfaringer med ulike instillinger som klokken, dato og lignende på Creative Zen Vplus. Hadde vært greit å få utbytte av mest mulig funksjoner, men ikke søren om jeg klarer å forstå Om jeg kan gjøre det manuelt på spilleren eller om jeg må bruke de programmene som følger med spilleren. Noen som har peiling?

8008949[/snapback]

Sliter også med å stille klokken... alt annet får jeg til.. bare å gå på innstillinger.. men fint om noen kunne hjelpe med å stille klokke/dato ja;)

Lenke til kommentar

På min Vision:M er det også slik som på Micro-en, men det er ingen knapp for undermenyer på Zen V. Jeg TROR man må trykke joysticken "inn" når man viser menyen, det går ihvertfall å trykke på touchpaden på Vision:M.

At klokken skal kunne stilles på spilleren, er det nok lite tvil om. :)

Lenke til kommentar

Fant det endelig ut.. men av alle sider på internett var det på gaysir jeg fant det:S men jeg googla det fram asså.. ikke noe rutine besøk... det vil jeg ha meg frabedt...!

Men du går på hovedmenyen--->system--> klokkeinstillinger---> vis klokke---> så holder du inne tilbakeknappen---> stiller klokka--> trykker midt på joysticken

Lenke til kommentar
Fant det endelig ut.. men av alle sider på internett var det på gaysir jeg fant det:S men jeg googla det fram asså.. ikke noe rutine besøk... det vil jeg ha meg frabedt...!

Men du går på hovedmenyen--->system--> klokkeinstillinger---> vis klokke---> så  holder du inne tilbakeknappen---> stiller klokka--> trykker midt på joysticken

8073705[/snapback]

Thanks, det var jo ikke så vanskelig :whistle::dribble:

tvilsom unnskyldning ang. gaysir, men men :hmm::whistle::cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...