d3vil Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei! Har en volvo 460 som lager en fæl lyd når jeg skal sette den i revers, sånn bomgiring som jeg kaller det. Å jeg sliter av å til med å få den i første gir,akkurat som om jeg må bruke en del krefter på å få det til liksom. Hva kan dette være? Har nettopp skiftet clutch, fordi verkstedet jeg leverte den inn hos trodde det var dette som var problemet. men noe av problemet er der fortsatt føler jeg... Takker for eventuell respons! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tror dette er en svakhet hos volvo. har hatt akkurat samme med min gamle 240. tror ikke kassa tar skade av det ettersom min var sånn i flere år Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Var akkurat samme på min 96 Volvo 460 Turbo. Skurrer på vei inn i revers stort sett alltid. Var ikke spesielt vanskelig å få i første gir, men kanskje litt hard i fart. Fikk høre at jeg kjørte Volvo og at det skulle være slik. Reversen på disse bilene er jo heller ikke synkronisert, men vet ikke om det er det som gjør det. Men er nok ikke noe som gjør noe, bare høres ikke så bra ut. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Sånn er det på min M47 girkasse på Volvo 240. Det skal jo høres at man setter den i revers så en kompis av meg som også har 240:p Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 det er fordi det sitter en renault kasse på din 460 for mye vin i girolja... Lenke til kommentar
S50B30 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Har en volvo 460 som lager en fæl lyd når jeg skal sette den i revers, sånn bomgiring som jeg kaller det. Å jeg sliter av å til med å få den i første gir,akkurat som om jeg må bruke en del krefter på å få det til liksom. Hva kan dette være? Har nettopp skiftet clutch, fordi verkstedet jeg leverte den inn hos trodde det var dette som var problemet. men noe av problemet er der fortsatt føler jeg... Takker for eventuell respons! 8008799[/snapback] Volvo 460 var en av bila til volvo som blei levert med renault motor og kasse: ikke alle,men noen av motora var renault(ikke 2.0 og 1.8)...men ellers blei dem levert med reaultkasser,og da sier det seg sjæl...renault ekke akkuarat noe å hoppe i taket for når det gjelder kvalitet.... :!: Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Etter hva jeg har hørt er absolutt alle motorene i 460 fra Renault. 2.0 literen er i hvertfall renault, både 2.0 og 1.8 er jo akkurat samme motor som sitter i Renault Laguna fra samme tiden. Tror ikke det er noe galt med motorene til renault, girkassen er derimot ikke det baste.. Begge deler funker veldig bra i Lagunaen til en kamerat, men girkassen i 460'en min ble jeg aldri helt fornøyd med. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) hvis jeg må dobbelt-clutche på civic'en for å få den i revers så bråker det fælt. men da er det bare til å skru opp musikken (funker fint på alle de rare lydene bilen lager) Endret 16. august 2007 av heidundrades Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå