Gå til innhold

Nintendo Wii - farger?

aspic

Anbefalte innlegg

Hei! Eg veit godt at Wii kjem i fleire farger, men kvifor er det så vanskeleg å stille opp med forskjellige fargar på releasedatoen? Nintendo har jo reklamert med både svart og rosa, men ingen av dem kjem før langt ut i 2007, kvifor er det så vanskeleg å vera litt kreativ med sprayboksen? =o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og da godtar alle kvit liksom? Greit, eg synes ikkje kvit er ein stygg farge, men tenk på dei prinsippielle motstandarane av kvit? Fekk ikkje noko val dei =/

8008950[/snapback]

Kanskje du skal syte på PS3en også, den kommer bare i svart. PS2 kom i bare svart, Xbox(1) kom i bare svart, gamecube kom i bare lilla/blåish, DS kom i bare grå/hvit.

Lenke til kommentar

Eg syt ikkje, berre lurer på kvifor Nintendo reklamerer for fleir fargar, så kjem det berre eit val det fyrste halvåret. Om du hadde lest heile posten min hadde du sett at eg er kjempe nøgd med kvit.. Eg har aldri sett Sony reklamere for kvit PS2, ikkje 2 år før konsollen var ute iallefall.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det bare er hvit som er i produksjon foreløpig er at det er mer effektivt å produsere en farge istede for mange, det er lettere for forhandlerne å forholde seg til når kundene står og maser, det fører til at det er lettere å sørge for bra logistikk, de andre fargene vil komme i produksjon så snart som at den største etterspørselen gir seg. Grunnen til at de reklamerer for andre farger også er selvsagt fordi at de vil hype opp produktet ytterligere, jeg hadde ialle fall lyst på en rød, men måtte ta til takke med hvit som alle andre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...