kimma Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hei. ser meg om etter en ny maskin og lurer litt på om oppsettet jeg har ser ut som en god løsning. Mitt oppsett pc'en skal kunne brukes til det meste takker for alle svar. edit: oppdatert handlevogn så den blir leselig for alle Endret 23. februar 2007 av kimma Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hei. ser meg om etter en ny maskin og lurer litt på om oppsettet jeg har ser ut som en god løsning. Mitt oppsett pc'en skal kunne brukes til det meste takker for alle svar. 8008684[/snapback] hey kan ikkje sjå i handle vognen din, får feilmelding: Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Gå tilbake til administrasjonssiden Endret 23. februar 2007 av xersess Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 ser greit ut det der, spør du meg er det 74 gb harddisk? anbefaler 250-500gb.. ^^, Lenke til kommentar
kimma Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 det er en raptor disk, beregnet på os, den har kjappere lese/skrive hastighet Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) 1. Du kjøper ikke raptor. Har du et ekstremt stort behov for raptor, så kanskje. Men hvis du vil slippe unna det lydhelvette en slik lager så kjøper du deg en vanlig HDD. Du husker kanskje hvordan litt eldre harddisker bråker? Hvis du tenker tilbake til 90'tallet. Ja da har du et godt eksempel på hvordan en raptor høres ut, sånn ca. i alle fall. Du får en vanlig 500GB disk til samme pris som raptoren din. Endret 23. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå