Prelude Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Testimonials Info soon to be added - - - si meg en ting, hun som kjøpte maskinen, er hun blond? husker for en del år siden så fikk naboen besøk av en heller luguber fyr som gikk rundt i huset til naboen med en ønskekvist og 'påviste' "uheldige konsentrasjoner av jordstråling" som han kalte det. godtroende (idiot) som naboen var så kjøpte han hele greia med sluk og snøre og kjøpte skjerming mot "jordstrålingen" og selgeren satte straks igang med å henge opp kobbertråder i taket på kjelleren der dem ble hengt opp i stort rutenett, omtrent like stort som stuen i huset, pluss en og annen tråd på måfå.. jeg vet ikke hvor mye som ble betalt for jobben men jeg husker det var snakk om en sum som var svært mye penger på tidlig 80-tallet.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Spesielt kanskje det "sikringstiltaket" hun selv hadde kjøpt inn... På http://www.harmonizer.no kan dere lese om "tiltaket" som i praksis vil si to klistremerker med hologram (et skulle klistres ved siden av touchpaden og et på strømforsyningen). Ifølge nettsidene fjerner klistremerkene 95-98% av strålingen.... ;-) 8136901[/snapback] PC Harmonizer reduserer skade-virkningene ved høyfrekvent stråling og elektrosmog fra datamaskiner. Stråling følger alltid veien med minst motstand. PC Harmonizer består av to matriser som er designet for komme i resonans med strålingen. Dermed blir matrisene veien med minst motstand, og all stråling vil resonere med dem før den går videre. Gjennom resonansen vil strålingen bli endret; skadelige peaker blir dempet og bølgeformen blir avrundet. Dette reduserer kraftig stålingens negative påvirkning på kroppen din.PC Harmonizer settet består av en holografisk matrise som reduserer skadevirkningene av den høyfrekvente strålingen fra mikroprosessoren med 98%. Den andre matrisen som reduserer skadevirkningene av 50/60 hz elektrosmog med 95%. Effekten betinger en avstand på minimum 20 cm til kroppen. Cell Harmonizer – Fjerner dårlig celleminne, øker cellenes energi, og bedrer mat og drikke. Alle celler har krystalliner som står for cellenes korttids lagringsminne. Disse flytende krystallinene kan inneholde gammel celleinfo fra problemer man har hatt over en viss tid tidligere i livet. De kan også inneholde informasjon fra de ulike typer elektrosmog, stråling og geopatisk stress som vi utsettes for daglig. Dette har en negativ effekt på vårt selvkorrigerende system. Det kan sammenlignes med tregheten man opplever når RAM minnet på PC-en er full av gamle prosesser. På PC-en løser man dette enkelt med å restarte den, men også cellene våre bør resettes for å optimalisere cellenes funksjon, cellekommunikasjonen og hele vårt selvkorrigerende system. Cell Harmonizer har spesielle metallpartikler i form av alle kjente krystalliner, og kommer derfor i resonans med dem. Gjennom denne prosessen slettes all gammel celleinfo og annen informasjon som ikke skal være der. Det kan sammenlignes med å holde en magnet foran magnetstripen på et betalingskort. Gjennom prosessen lades også cellene opp med energi, og krystallinene vil umiddelbart få sin riktige programmering fra hjernen. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 "elektrosmog"? Hvis man kliker seg videre fra "Harmonizer", kommer man til scio.no's webshop. Her er det jo plenty av geniale ting å brenne av penger på. Jeg liker spesielt vannbehandleren til 8000,- Komplett vannbehandlingssystem for helsebringende drikkevann. Apparatet renser vannet, juster PH verdien, øker oksygennivået, og gir vannet antioksidant virkning. Vannet får en antioksidant virkning? De fleste celler skal ha en PH på ca 7,4, og vannet i Norge har ofte en PH på under 6. Blodet bufrer vannet slik at cellene ikke skal ta opp det sure vannet uten å endre PH verdien først. Men vi ser at syreoverskudd i kroppen er et av de vanligste folkehelseproblemene i dag. Syreoverskudd?? Den økte oksygenmengden har også en viktig helsebringende effekt. Dersom man ikke trener og puster perfekt, får man lett et underskudd av oksygen i cellene. Å drikke vann med ekstra mye oksygen i kan være med på å bedre oksygenmengden i cellene. Dr. Warburg, en biokjemiker fra Tyskland, vant Nobelpris for sitt arbeide med å dokumentere hvor viktig oksygennivået i cellene er for helsen vår. Ta opp oksygen gjennom magesekken? Hva skjedde med de gode gamle lungene? Og hvor er Dr. Warburg's nobelpris? Lenke til kommentar
ptta Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg kjenner så klart ikke dama, men mye tyder på at hun kanskje er litt overtroisk/lettlurt Lenke til kommentar
joker Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 " Ta opp oksygen gjennom magesekken? Hva skjedde med de gode gamle lungene? Og hvor er Dr. Warburg's nobelpris? 8143390[/snapback] han fikk faktisk 2 en i 1941 og en i 1944.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Du kan lese idenne artikkelen at det går an å få tak i mus/tastatur som drives av 12v. 8013600[/snapback] Hun begynte å skjerme seg mot stråling, ved å sørge for flere meters avstand til kildene. Etter lang tid kunne hun ta opp igjen arbeidet på bærbar PC med passiv skjerm, som ble ladet om natta, og kjørt på batteri mens den var i bruk. I dag har hun en spesialbygget skjerm og tastatur, som går på 12 volts likerettet strøm. Selve computeren er plassert ti meter unna. Hvorfor har hun skaffet seg et tastatur som går på 12V DC hvis hun er el-følsom? Både usb- og ps2-tastatur går på 5V DC... 8013757[/snapback] Genialt :!: Tenk at folk virkelig kan vere så bak mål "To do" liste 1. Finne eit syntom 50% av beflokningen har 2. Finne ein ting å skylde det på som er vanskelig å bevise 3. Kjøre propaganda 4. Finne ein billig gjenstand som "effektivt" fjerner kilden til problemet Det er rart det altså i dagens moderne samfunn så trur vi at vi veit alt og at alt har ein løsning/kur, vi trur faktisk så mykje på det at eg vedder på at eg kunne solgt blå malt gråstein for å fjerne gigabyter og megabyter som dataen gir fra seg. Mulige syntomer kan vere feber, hoste, dårlig søvn og hodepine. Har du ein av syntomene over ? Då kan du vere allergisk mot bit'er og byte'er! Løp og kjøp før det tar over livet ditt Legg merke til at alle reklamer for slike produkt bevist bruker vanskelige ord som folk flest ikkje veit kva betyr, men kanskje har hørt ett eller anna sted... Ord som helsefremmende og viktig går igjen mye "Alle produktene i nettbutikken dekker behov som ofte avdekkes ved kvantemedisinske undersøkelser og behandlinger. De er viktige helsefremmende produkter for folk flest." Endret 13. mars 2007 av jon-t Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 " Ta opp oksygen gjennom magesekken? Hva skjedde med de gode gamle lungene? Og hvor er Dr. Warburg's nobelpris? 8143390[/snapback] han fikk faktisk 2 en i 1941 og en i 1944.. 8147066[/snapback] Sorry, her burde jeg sjekka fakta! Siden alt annet på siden er humbug, antok jeg Dr. Warburg var det også. Nå kan man vel stille seg spørsmålet om Dr. Warburg hadde stillt seg bak denne vannrensern... Jon-t, klar for å starte en bussiness sammen? Mulig noen av Finance Credit gutta kan skaffe oss cash... Lenke til kommentar
friskies Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Dere må lese på forumet til felo.no (foreningen for el-overfølsomme): "Mot uro og søvnløshet , har jeg lagt to rene søppelsekker under senga. Du merker selv når disse ikke virker lenger og må byttes. Ellers er jeg glad for flatskjermene som gjør at jeg en liten stund kan sitte foran en skjerm. Stå på alle med el-allergi. Vi er mange og det blir en stor pasientgruppe med tiden." Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Får nesten lyst til å grave frem massevis av stoff om elektromagnetisme og komme med en rekke beviser på felo.no om at det bare er pisspreik de kommer med, men da får man vel i svar "Jeg skjønner ikke noe av hva du skriver, men jeg vet hva jeg føler". Den webshopen var forresten ganske artig, men er det lov å selge produkter som så klart og tydelig bare er bullshit, og presentere det som om det virker? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Får nesten lyst til å grave frem massevis av stoff om elektromagnetisme og komme med en rekke beviser på felo.no om at det bare er pisspreik de kommer med, men da får man vel i svar "Jeg skjønner ikke noe av hva du skriver, men jeg vet hva jeg føler". Jeg skal jo ikke påstå at det ikke er noe som feiler dem, det er jo sikkert det... enten det er fysisk eller psykisk. Men el-allergi er det neppe. Det å ha en kritisk holdning til egen sykdom hjelper som regel folk. Disse risikerer derimot å aldri bli friske fordi de aldri ser etter andre løsninger. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Tror nok du bør gå for en PC med VIA CPU, (effektgjerrig)... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Tror nok du bør gå for en PC med VIA CPU, (effektgjerrig)... 8152780[/snapback] Da kan en gå for et mini itx hovedkort med en slik cpu integrert, og sette det i et mini itx kabinett. Og en kan si til den som er "overfølsom": Se hvor liten den er, den avgir ikke mye stråling... Lenke til kommentar
ptta Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Han kan kjøpe et kjempe kabinett og påstå at alt metallet absorberer stråling. Bare dama tror på det kan han gjøre hva han vil. Endret 21. mars 2007 av ptta Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Skjerming av kabinettet med sølvpapir bør i hvert fall gi en god placebo-effekt. Det er bare å opplyse om at metallfolie (riktig nok bly men...) brukes for å beskytte mot alfa- beta- og gammastråling (altså radioaktiv stråling med høy intensitet).For å få til en skikkelig god skjerming kan det antagelig bygges en plate av blykrystall (altså samme type glass som brukes i krystallvaser etc) men dette vil nok koste mye penger.... Og for å sette stråling/elallergi i perspektiv kan det nevnes at vi bombarderes av nøytrinoer hele tiden alltid fra verdensrommet uten at folk flest blir påvirket... Most neutrinos which pass through the Earth emanate from the sun and more than 50 trillion solar electron neutrinos pass through the human body every second. http://en.wikipedia.org/wiki/Neutrinos mvh Øystein 8013217[/snapback] Beskytte seg mot gammstråling med et stykke sølvpapir ? Det ville bety en sikker død Gammastråling er en av de farligste typene stråling man vet om, og dreper deg innen minutter, ihvertfall hvis den eneste beskyttelsen du har er ett stykke sølvpapir Det eneste som stopper gammastråling er en meter med solid bly, i motsetning til alfa og beta stråling som stoppes av et stykke plank. Så til trådstarter, hvis du virkelig vil være beskyttet pakker du inn pcen i 1m. med bly, og putter den i kjelleren Selv om kjøling kan bli ett lite problem Men håper for guds skyld ikke det er sånn type stråling pcen min gi fra seg EDIT: Du burde sjekke ut denne linken, mange gode tips der i første posten http://forum.gaiaforum.com/viewtopic.php?t...78f07d5b23490e5 Endret 21. mars 2007 av eriksen_243 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Min fetter har samme problemet. Han har iallefall kjøpt seg en pc, plassert den i et annet rom, fått en prosjektor som skal prøves ut( Skal visst gi mindre plager for de som er el-følsome) og han er da på et prøve prosjekt. NÅ kan han iallefall sitte på pcen, det kunne han ikke før over lengre perioder. Så mulig det reduserer det iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå