Alastor Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Som jeg før har sagt vil spillbytte ikke være mulig på disse pakkene, kvitteringene er satt opp slik at det ikke går . Så alle som håper på dette må jeg dessverre (heldigvis?) skuffe. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ok, så spillet vil ikke være vanlig forseglet slik som alle andre spill.. Jeg vet om flere butikker hvor jeg har byttet spill uten kvittering? Er det noe med innpakkningen på spillet som gjør at det ikke er mulig å bytte spillene på andre butikker som ikke er så nøye med kvittering? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Typisk at de legger med svake spill som Gundam i den dyreste pakken. Spillet er det klart dårligste PS3-spillet så langt med 37% hos Gamerankings. 2.0 hos 1up sier det meste: "when you're in the thick of combat, as bullets and missiles zing past your head, the framerate drops to point where it's unplayable". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 er jo det mest økonomiske det bundle med dårlig spill som ellers ville solgt dårlig for seg. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 er jo det mest økonomiske det bundle med dårlig spill som ellers ville solgt dårlig for seg. 8038534[/snapback] Helt korrekt. Er jo meget smart det. Da tror mange folk at de får en kjempedeal siden det følger med spill i pakken til en fin pris. Så kjøper man de spillene man faktisk vil ha utenom til full pris. Vinn-vinn for de som selger. Er vel ikke tilfeldig at det er den Talladega nights filmen som følger med heller. Så den filmen i helgen og det var ikke akkurat en film som jeg kommer til å se igjen for å si det mildt Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er enig med dere. Derfor synes jeg at cdon sitt tilbud til 5699,- som inkluderer kingdom og heaven og xmen 3 er vel så bra. I tillegg er prisene på spill og tilbehør noe billigere, sixaxis til 489,- kontra 595,-, og motorstorm til 549,- kontra 595,-. Jeg vet ikke hvor mye blu-ray remoten kommer til å koste på elkjøp, men synes ikke 269,- på cdon var spesielt ille heller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ok, så spillet vil ikke være vanlig forseglet slik som alle andre spill.. Jeg vet om flere butikker hvor jeg har byttet spill uten kvittering? Er det noe med innpakkningen på spillet som gjør at det ikke er mulig å bytte spillene på andre butikker som ikke er så nøye med kvittering? 8038287[/snapback] Det er rett og slett en kvittering lagd slik at systemet ikke skal misbrukes. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ok, gjorde meg ikke så mye smartere.. Vet du hva maskinen vil ligge på i butikken da? Lenke til kommentar
pro_board Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg skal så avbestille min forhåndsreservering hos komplett. Betalte jo 5995,- for selve maskinen. Var innom Elkjøp nå (hjemmesiden) og ser at de har Maskinen + 1spill og en Blu-Ray film til 5995,- lolz at komplett Nå har jeg ihvertfall sikret meg tilbudet! Gleder meg til 23.Mars!! 8008612[/snapback] Da er min ps3 bestilt og nå har jeg ikke mye mer å leve får....måtte til og med bestille fra lefdal siden de har fri frakt. Hadde ikke råd til 82kr frakt hos Elkjøp...NÅ GLEDER JEG MEG TIL 23. Mars ja......tihi kan ikke vente Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hehe... Jeg skal også bestille fra lefdal ikveld, må bare vente til pappa kommer hjem! Jeg gleder meg noe sykt... men jeg må vente til 28 april til jeg kjøper ny tv, for da har jeg konf! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Problemet mitt med å bestille fra Lefdal fremfor Elkjøp er at Lefdal ikke har 30 dagers full returrett, noe Elkjøp har.. Ikke det at jeg tror jeg kvitter meg med PS3'en når den er i hus, men er en risiko jeg ikke tør å ta i tilfelle jeg skulle bli veldig skuffa. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg fatter ikke hvorfor folket ikke importerer.. Særlig hvis du har tenkt til å bruke den som din standar blu-ray spiller Jeg får Ps3, Virtua Fighter 5, Motorstorm,Ressitence for 5800 levert... Da er jeg sikra det meste av alle blu-ray releaser + at jeg kan kjøpe filma mye billigere.. Skader jo heller ikke at den amerikanske har omtrent hele PS2 katalogen i ermet heller. (dog software update vil komme til den amerikanske også I BET) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ulempen med å importere er vel sonene? Må hele tiden kjøpe spill og filmer fra Usa...eller? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) hmm er ikke spillene sonefrie på ps3 men trur ikke filmer er det. Endret 27. februar 2007 av aoottis24 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hmm er ikke spillene sonefrie på ps3 men trur ikke filmer er det. 8042165[/snapback] Spillene skal være sonefri, filmene er derimot delt inn i soner. Er dog usikker på om de har implementert soneinndeling på alle filmene ennå. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ps3 spilla er sonefri. Men kjøper også disse fra usa for 370 kr stk og ber dem sette lav pris på pakken. Blu-ray filma er delt inn i 3 regioner A B C.. Er det film du skal bruke ps3 mest til er det Region A du skal ha (usa) Så og si allt av releaser kommer på region A (noen er region frie fra forskjellige studioer osv) Hvem gidder å kjøpe dårlig blu-ray utvalg til 299,- når du kan få allt fra amazon til 140. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Problemet mitt med å bestille fra Lefdal fremfor Elkjøp er at Lefdal ikke har 30 dagers full returrett, noe Elkjøp har.. Ikke det at jeg tror jeg kvitter meg med PS3'en når den er i hus, men er en risiko jeg ikke tør å ta i tilfelle jeg skulle bli veldig skuffa. 8040227[/snapback] Men kjøper du på nett har du uansett 14 dagers angrerett Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg fatter ikke hvorfor folket ikke importerer.. Særlig hvis du har tenkt til å bruke den som din standar blu-ray spiller Jeg får Ps3, Virtua Fighter 5, Motorstorm,Ressitence for 5800 levert... Da er jeg sikra det meste av alle blu-ray releaser + at jeg kan kjøpe filma mye billigere.. Skader jo heller ikke at den amerikanske har omtrent hele PS2 katalogen i ermet heller. (dog software update vil komme til den amerikanske også I BET) 8042115[/snapback] Blir det ikke mye styr om noe skulle gå gale og en må til med retur? Endret 27. februar 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det kjipe med å ha en amerikansk spiller er at filmene du importerer ikke har norsk teksting. For de med familiemedlemmer som ikke er så inne i engelsken, så er det fint med tekst. Filmprisene vil nok falle her på berget også. Jeg importerer filmer fra England, europeisk sone, og med norsk tekst, og betaler fra 140-200 kroner filmen. Det er bare i Norge du må ut med nesten 300 spenn. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det frister noe voldsomt med pakken til CDON, men er litt skeptisk angående leveringstid. Har de i det hele tatt nok konsoller til alle som bestiller? Hvis ikke vil vi jo ikke få den før flere uker senere. Og om de isåfall har nok, er vi ikke garantert å ha den i hende den 23. mars. Jeg vil snarere tippe 26., da lørdag og søndag er trege postdager. Usikker gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg