Gå til innhold

Elkjøp har PlayStation 3 +spill&film til 5995!


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oii plutseligt nå har jeg sykt lyst på PS3, må likksom ha alle tre konsollene fra dem 3 store innen spillbransjen.

 

Vil ha 3 forskjellige verden i min egen stue :D

 

Offtopic: Hvem skal kjøpe PS3 på elkjøp på Forus? så dem som skal der, så kan me ha det sosialt  :tease:

8030898[/snapback]

Jeg skal muligens der.......PSP?

Lenke til kommentar

Har ikke fått den ennå. Bestilte den i går kveld, og i følge hva andre som har kjøpt derifra sier så kan det hende den er her innen onsdag hvis jeg er heldig!

 

Har sett flere billigere på eBay, men har diverse dårlige opplevelser derifra så jeg kjøper fra videogamesplus! :) Skal rapportere tilbake når jeg har fått den!

 

Daaaaamn, jeg gleder meg!! :D

Lenke til kommentar
Nei folkens...kjenner suget etter å voldta VISA kortet..snarest. Lønningen ramla jo hardt og gale inn på konto her om dagen og greier...

 

Hold deg i skinnet no Mala!

8031863[/snapback]

 

Og her er det som tipper deg over kanten: Du har tross alt 14 dagers returrett på nettkjøp, og velger du Elkjøp har du hele 30 dager :)

Lenke til kommentar
Mannen her sier nei til flere spillemaskiner så jeg får ikke :(

8017547[/snapback]

 

Du har da noe du kan presse han med? Bare å si: Du må vente til fredan.....eller til jeg får meg en ps3. :p

8019475[/snapback]

Da tror jeg at jeg hadde ventet til fredagen, siden den kommer før PS3 :-P

8031750[/snapback]

 

 

Vi får se hva han sier. Kanskje det er ett bra Rallyspill og stol til som han kan få. Men hva gjør en med menn som ikke liker playstation. PS2 fikk jeg til 30 årsdagen min og den har han aldri spilt på tror jeg.

 

Men om jeg skal ha skal jeg og på forus :)

Lenke til kommentar
Har call of duty 3 på xbox, så kansellerer nok ikke forhåndsbestillingen min på cdon. Der følger jo to rimelig gode filmer med, x-men 3 og kingdom of heaven. Kingdom of heaven regner jeg med ser sinnsykt flott ut på blu-ray :)

8032479[/snapback]

 

Heisann. Stemmer det virkelig at prisen blir 5699,- på cdon, i tillegg til disse to filmene? I så fall synes jeg dette tilbudet er vel så bra som elkjøp sitt.

 

Grunnen til at jeg spør er at det øverst på siden deres står at prisen er satt til 5699,-, mens det lenger nede står at prisen ikke er fastsatt enda. Hva er riktig?

Lenke til kommentar
Da ble det bestilling fra cdon på meg.

 

PS3 maskin

Motorstorm

Ridge Racer 7

Resistance

Virtua Fighter 5

Blu-ray remote control

1 ekstra Sixaxis

 

 

Gleder meg som en unge nå.  :)

8034319[/snapback]

 

hehe, blir noen laaange dager nå som du må vente :)

 

personlig tror jeg heller jeg satser på ny pc, venter bare på lønninga nå...

Lenke til kommentar
Da ble det bestilling fra cdon på meg.

 

PS3 maskin

Motorstorm

Ridge Racer 7

Resistance

Virtua Fighter 5

Blu-ray remote control

1 ekstra Sixaxis

 

 

Gleder meg som en unge nå.  :)

8034319[/snapback]

 

hehe, blir noen laaange dager nå som du må vente :)

 

personlig tror jeg heller jeg satser på ny pc, venter bare på lønninga nå...

8034382[/snapback]

 

Var det jeg egentlig skulle også...hadde bestemt meg for en maskin til ca 22500,- men etter å ha tenkt litt på om det var verdt det for 1spill....Vanguard....så fant jeg ut at det var høl i hode...hehe.

Lenke til kommentar

Fredag 23 mars og lørdag 24 mars blir det mange som vil bytte spill føler jeg :p

 

 

Dere som har bestilt fra cdon, hvor lang tid tar det før pre-order dvd'en kommer i posten? Og hvordan blir det med videre betaling, må dette gjøres med visa, eller går det an å få tilsendt konsollen i postoppkrav? Sorry hvis dette er OT her, men jeg kunne ikke finne noen klare svar på siden til cdon....  :)

8036153[/snapback]

 

Jeg pleier å få varene innen en uke etter at jeg har bestilt de fra CDON. Tror du må betale med VISA når det er over 2000,-...

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...