Gå til innhold

Elkjøp har PlayStation 3 +spill&film til 5995!

Solstice

Anbefalte innlegg

Huff ja, der sa du noe. Jeg så bare at lefdal hadde satt opp denne kabelen som PS3-tilbehør. Det var vel noe snakk om at om man brukte tredjepartstilbehør så kunne ikke Sony garantere for garantien. Men de fleste mener vel at en så standarisert ting som hdmi-kabel ikke vil føre til tap av garanti. Jeg håper hvertfall ikke det, for jeg har selv en hdmi-kabel liggende hjemme som jeg tenkte å bruke til PS3, og det står ikke Sony på den.

Uansett er det jo bare å droppe å si at du har brukt en annen kabel. De kan ikke se om du har brukt sony kabel eller jallabajs fra hong kong :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får håpe de har hdmi kabelen i butikken på lanseringsdagen evt bestille den fra et annet sted :)

8014007[/snapback]

De har den på lefdal hvertfall: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...WgAAAEO2aE03xii

:)

8014025[/snapback]

Denne har de på elkjøp. Ligger under lyd og bilde.

Men jeg skulle ikke tro det er noe problem med garantien om butikken selger den spesifikt til PS3. Bare spør om det før du kjøper den. De bør vite det og vet de ikke er det deres problem syns jeg.

Lenke til kommentar
Huff ja, der sa du noe. Jeg så bare at lefdal hadde satt opp denne kabelen som PS3-tilbehør. Det var vel noe snakk om at om man brukte tredjepartstilbehør så kunne ikke Sony garantere for garantien. Men de fleste mener vel at en så standarisert ting som hdmi-kabel ikke vil føre til tap av garanti. Jeg håper hvertfall ikke det, for jeg har selv en hdmi-kabel liggende hjemme som jeg tenkte å bruke til PS3, og det står ikke Sony på den.

Uansett er det jo bare å droppe å si at du har brukt en annen kabel. De kan ikke se om du har brukt sony kabel eller jallabajs fra hong kong :p

8014125[/snapback]

hør hør. Hvis ikke man er så dum at man påpeker at man har brukt uoriginalt utstyr så er det ingen måte noen kan finne ut at man har brukt en annen hdmi-kabel. Er jo tross alt standardiserte kabler vi snakker om her.

Så henrikr kan ta det helt med ro :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var deilig å høre :)

Men siden elkjøp lover at du har konsollen på lanseringsdagen, betyr vel det at de sender ut konsollene før lanseringsdagen?

Eller blir det at vi drar ned dit og henter den på lanseringsdagen, og slipper derfor kø etc.

Lenke til kommentar
Det var deilig å høre :)

Men siden elkjøp lover at du har konsollen på lanseringsdagen, betyr vel det at de sender ut konsollene før lanseringsdagen?

Eller blir det at vi drar ned dit og henter den på lanseringsdagen, og slipper derfor kø etc.

8014541[/snapback]

jeg vil jo tru at vi må hente. tenk hvis posten er treige ? eller noe sånt

Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du velger den blu-ray filmen.

"It is doubly a shame, as Sony is bundling 'Talladega Nights' with the launch of its PlayStation 3 next-gen game console -- I can only hope there is just something wrong with my eyes and I'm the only one who finds 'Talladega Nights' this unwatchable. "

Fikk utrolig dårlig score på kvalitet etc etc.

http://bluray.highdefdigest.com/talladeganights.html

Lenke til kommentar
Det var deilig å høre

Kjenner jeg elkjøp rett så får du den ikke på lansering. Jeg bestilte burning crusade collectors edition der, og fikk den ikke før 3 dager etter lansering.

Den jeg fikk fra platekompaniet derimot lå i postkassen 3 dager før lansering :p

Lenke til kommentar
Tror det kanskje er litt annerledes med Playstation3 lanseringen.. Dem får nok store reaksjoner vist ikke dem får maskinene levert ti lansering! Menmen hva vet vel jeg 

Haha.. skjønner hva du mener, men tro meg, mange av disse WoW gutta går bananas om de ikke får startet likt som alle andre på sitt løp mot lvl 70 :p

Nå var det ikke så veldig farlig for meg, men det er jo alltid problemet at de egnetlig ikke har lov å sende de ut for tidlig heller. Og posten er det ikke godt å vite hvor langt tid bruker.

Lenke til kommentar
:hmm:

Siden Elkjøp gir bort Talladega Nights med PS3, er dette da maskiner ompakket fra USA/Japan og reflashet til norsk? Hvis så vil jo hardware PS2 chippen være tilstede, kontra de andre maskinene som kommer til Norge. Og hvilken sone vil man kunne spille på elkjøpmaskinene?

Noen med Elkjøpkontakter som kan klargjøre dette?

8013414[/snapback]

Hvordan har du kommet fram til denne tolkningen? Jeg var i en butikk idag og så filmen i Blu-ray formatet. Så denne selges jo "overalt" :)

Tror ingen av de store kjedene selger en ikke europeisk maskin, det ville ha vært dårlig omtale..

Lenke til kommentar

Et tips. Dropp den dyre hdmi kabelen. Kjøpte nettopp en 2 m hdmi for 225 kr i elkjøpbutikken og jeg er sikker at det går ann å kjøpe en billigere også. Det er bare hvis du skal ha lengre enn 3m at du trenger kvalitetskabel for å unngå gnistring.

3 uker og 6 dager til hyggelig pakke i posten :cool: (fingers crossed)

Endret av Bubba-S
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...