Gå til innhold

Elkjøp har PlayStation 3 +spill&film til 5995!


Solstice

Anbefalte innlegg

Ikke overraskende. X360 solgte de med 600 kr. i avslag, 500 kr. i avslag på Wii og kostnaden for dem å legge med spill+film er vel omtrent den samme.

 

Skulle bare ønske det var snakk om valgfritt spill+film. Hadde vært mye mer interessant, men det hadde jo også gjort bestillingene langt mer kompliserte...

 

EDIT: Prisene på spill ble nå satt ned til 549,-. Til å leve med...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:hmm:

 

 

Siden Elkjøp gir bort Talladega Nights med PS3, er dette da maskiner ompakket fra USA/Japan og reflashet til norsk? Hvis så vil jo hardware PS2 chippen være tilstede, kontra de andre maskinene som kommer til Norge. Og hvilken sone vil man kunne spille på elkjøpmaskinene?

 

Noen med Elkjøpkontakter som kan klargjøre dette?

Endret av Bubba-S
Lenke til kommentar

Tenker alle har fått med seg det, men om elkjøp går tom så selger også www.lefdal.com for samme pris.

 

Med burning crusade sin collectors edition tok det mye lenger tid før lefdal gikk tom enn elkjøp. Ser ut som om mange glemmer denne siden :p

 

 

Siden Elkjøp gir bort Talladega Nights med PS3, er dette da maskiner ompakket fra USA/Japan og reflashet til norsk? Hvis så vil jo hardware PS2 chippen være tilstede, kontra de andre maskinene som kommer til Norge. Og hvilken sone vil man kunne spille på elkjøpmaskinene?

 

Noen med Elkjøpkontakter som kan klargjøre dette?

 

Tror nok de må være europeiske. Hvis de selger US konsoller så må de vel opplyse om det. Ellers blir det et helvete når folk skal spille sine gode gamle europeiske ps2 spill.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Playstation koster 6000 kr. 5500 kr var gammel pris.

 

De oppgir ikke hvor mange konsoller de har. Er veldig fristet til å bestille i neste uke, men skal jeg stole på at de holder det de lover? De lover jo at hvis jeg bestiller så vil jeg få konsollen på lanseringsdagen.

 

Akkurat som de skulle ha et uendelig lager full av PS3'er.

 

"Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering."

 

Hørtes ut som jeg skal få pakken, så er valget om jeg skal kjøre på og stole på at jeg får den på lanseringsdagen. De hadde vel tatt den vekk hvis de ikke kunne levere på lanseringsdagen.

 

Valgets kval

Lenke til kommentar
De oppgir ikke hvor mange konsoller de har. Er veldig fristet til å bestille i neste uke, men skal jeg stole på at de holder det de lover? De lover jo at hvis jeg bestiller så vil jeg få konsollen på lanseringsdagen.

8013970[/snapback]

 

Var inne og snakket med dem i dag, jeg får lønn til mandag, og lurte på om dette var for sent å bestille. De fortalte meg at så lenge det står "tilgjengelig i vår nettbutikk" skal det være mange eksemplarer igjen. Hvis dette skulle skifte til "Få eksemplarer igjen" eller liknende, er det på tide å skynde seg. Men de mente altså at det ikke ville være problemer med å bestille til uken og få denne levert til lanseringsdagen. Håper dette stemmer. :)

Lenke til kommentar
De oppgir ikke hvor mange konsoller de har. Er veldig fristet til å bestille i neste uke, men skal jeg stole på at de holder det de lover? De lover jo at hvis jeg bestiller så vil jeg få konsollen på lanseringsdagen.

8013970[/snapback]

 

Var inne og snakket med dem i dag, jeg får lønn til mandag, og lurte på om dette var for sent å bestille. De fortalte meg at så lenge det står "tilgjengelig i vår nettbutikk" skal det være mange eksemplarer igjen. Hvis dette skulle skifte til "Få eksemplarer igjen" eller liknende, er det på tide å skynde seg. Men de mente altså at det ikke ville være problemer med å bestille til uken og få denne levert til lanseringsdagen. Håper dette stemmer. :)

8013992[/snapback]

Tusen takk

 

Da kansellerer jeg bestillinga mi hos komplett og bestiller denne hos elkjøp i neste uke når jeg får lønn. Tusen takk for tilbakemelding!

 

Får håpe de har hdmi kabelen i butikken på lanseringsdagen evt bestille den fra et annet sted :)

Lenke til kommentar
Får håpe de har hdmi kabelen i butikken på lanseringsdagen evt bestille den fra et annet sted :)

8014007[/snapback]

 

De har den på lefdal hvertfall: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...WgAAAEO2aE03xii

:)

8014025[/snapback]

Det er vel ikke den hdmi kabelen sony har lansert.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331640

 

Tenker på den der. Hørte noe om at hvis du bruker annen hdmi kabelen enn den sony står bak så mister du garantien? Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Det er vel ikke den hdmi kabelen sony har lansert.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331640

 

Tenker på den der. Hørte noe om at hvis du bruker annen hdmi kabelen enn den sony står bak så mister du garantien? Stemmer dette?

8014043[/snapback]

 

Huff ja, der sa du noe. Jeg så bare at lefdal hadde satt opp denne kabelen som PS3-tilbehør. Det var vel noe snakk om at om man brukte tredjepartstilbehør så kunne ikke Sony garantere for garantien. Men de fleste mener vel at en så standarisert ting som hdmi-kabel ikke vil føre til tap av garanti. Jeg håper hvertfall ikke det, for jeg har selv en hdmi-kabel liggende hjemme som jeg tenkte å bruke til PS3, og det står ikke Sony på den. :ermm:

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...