Gotham Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Halo1&2, PGR2, Resident evil(GC), RSC1&2 Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Uten tvil: Knights of the Old Republic 1 og 2. Har aldri vært så hypet for et spill som KotOR 2. Har alle konsollene btw. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Halo 1 og 2 + For historien, grafikken, våpen, lydeffekter og brettdesign. Samtidig stort + at Halo 1 kom til PC, håper at Halo 2 kommer snart også! Forza Motorsports + For bilutvalg (alt fra vanlige biler til racing-biler), meget pen grafikk kombinert med utrolig bra lyd ordner en god spillopplevelse, alle mulighetene til å "fikse" på bilene, lakk, klistremerker, felger, motor, deler osv osv. Star Wars: Knights of the Old Republic + For grafikken, nydelige brett, fin vri på slossingen, muligheten for å mekke egen lightsaber (faktisk litt gøy), bra historie, åpent gameplay (gå hvor du vil, gjør det og det nå og da) Endret 25. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Halo 1 og 2 + For historien, grafikken, våpen, lydeffekter og brettdesign. Samtidig stort + at Halo 1 kom til PC, håper at Halo 2 kommer snart også! 8013356[/snapback] Off topic 2k3: Halo 2 kommer til Windows Vista, og under et ikke alt for overraskende navn ved Halo 2 VISTA; H2V. Jeg er kraftig imot at disse spillene kommer på PC i det hele tatt. Det er halvparten av det spillet det er på Xbox. /slap Microsoft. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ps2: 1: Final Fantasy XII 2: Final Fantasy X 3: God of War 4: Devil May Cry 3 5: Devil May Cry 1 GC: 1: Resident Evil 4 2: Zelda: WindWaker 3: Resident Evil: Zero 4: Resident Evil 1 5: Mario Kart: Double Dash Xbox: 1: Ninja Gaiden 2: Fahrenheit 3: Star Wars: Knights of The Old Republic 4: Star Wars: Knights of The Old Republic 2 5: Pro Evolution Soccer 5 Har noen favoritter på alle konsollene Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hmph.. * Metal Gear Solid 2 (PS2) * Resident Evil 4 (PS2) * Def Jam NY (XB) * GTA3 (PS2) * Forza (XB) * Rallisport 2 (XB) Var de som jeg brukte mest tid på Endret 24. februar 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Mest spilt på forige generasjons konsoller: Xbox: Project Gotham 3/Forza og Rallysport Challenge 2 Playstation 2: GT 4, God Of War, Final Fantasy X Gamecube: Zelda Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty på PS2, helt klart forrige generasjons beste spill. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) PS2 : Final Fantasy XII God of War Metal Gear Solid 2, 3 Final Fantasy X Dragon Quest VIII Xenosaga 1-3 Def Jam NY Gamecube : Paper Mario Zelda TP Xbox : Ninja Gaiden KOTOR Endret 25. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Xbox - Rallisport Challenge 2. Rett og slett et av de beste bilspillene som finnes. Variert med flere forskjellige løpsøvelser, god gameplay og grafikk og et veldig bra soundtrack. Fjellbakke løpene er helt fantastiske. Et spill jeg aldri blir lei, ihvertfall ikke hittil.. PS2 - GTA San Andreas. Kommentarer bør være overflødige Lenke til kommentar
Juke Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Av de jeg har spilt: Gamecube: Metroid Prime 2 (digget nr 1 i serien, nr 2 virker bedre basert på det lille jeg har sett så langt, utrolig gjennomførte spill) Xbox: Def Jam: Fight for New York (beste slåsspillet jeg noensinne har spilt, utrolig morsomt å spille mot kamerater!) PS2: Gran Turismo 3 (heftig og sånn passe realistisk bilkjøring, elsker dette spillet) Av de jeg tror jeg ville likt best hvis jeg hadde spilt dem: Gamecube: Legend of Zelda: Twilight Princess (digger dette spillet på Wii, sinnsykt gjennomført og underholdende spill), eller muligens Resident Evil 4 (har ikke spilt sistnevnte, men det virker utrolig lovende - skal skaffe meg det!) Xbox: Def Jam: Fight for New York (fortsatt) PS2: Gran Turismo 4 (pga mine erfaringer med nr 3 i serien) Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 MGS 2 og 3! Garantert de beste jeg har spilt på ps2. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har GameCube fra forrige generasjon, og synes The Legend of Zelda: The Wind Waker er det beste å finne på konsollen. Metroid Prime kommer ikke langt bak. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 PC: Warcraf 3 ROC & TFT Lenke til kommentar
Sund Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 PC: Warcraf 3 ROC & TFT 8025578[/snapback] Hmm, ikke PC! GC,Xbox og PS2. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Oh.. Leste vel GC litt kjapt Får skjerpa meg då: GC: Beste eg kjem på i farta er vel Mario Kart Double Dash og Star Fox adventures (veit eg har ei pinleg samling gc-spel) =p Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Gamecube: 1. LoZ: Wind Waker Som mange andre Zeldafans ble jeg utrolig skuffet da Nintendo offentliggjorde det som skulle bli det neste Zeldaspillet. Jeg gikk rundt og drømte om et OoT lignende spill med GC-grafikk, men så viste Nintendo frem Celda. Gradvis forsvant skepsisen da jeg etterhvert så at spillet hadde beholdt mye av den velkjente Zeldasjarmen. Og det ble ikke verre da jeg endelig fikk kloa i spillet. Det er etter min mening et av forrige generasjons vakreste spill. Og velkjent LoZ gameplay med mange forbedringer gjør at jeg vil huske dette spillet i lang tid fremover. 2. Resident evil 4 3. Eternal Darkness: Sanity's requiem/Metroid prime 1 Ps2: 1. GTA3 Selv om både Vice city og San Andreas er bedre i både grafikk og gameplay, er det GTA3 jeg vil trekke frem. For meg var det en utrolig opplevelse å kjøre rundt i Liberty city for første gang. Jeg hadde prøvd noen lignende spill før, men de bleknet i forhold til GTA3. Frihetsfølelsen var enorm. Mange timer gikk med til å gjøre oppdrag, kjøre taxi, ville politijakter eller rett og slett finne på faenskap. 2. Jak and Daxter 3. Jak 2: Renegade/Ratchet and Clank Hadde ikke Xb1. Men jeg kan godt nevne noen multiplats jeg hadde utrolig mye moro med. 1. Timesplitters 2(GC) Jeg er utrolig kresen når det gjelder fps'er. Det eneste som bruker å få meg interessert i en fps er at den er laget av Rare. Da var det greit å høre at Free Radical bestod av flere av Rare veteranene bak Goldeneye og Perfect dark til N64. Jeg så fort at mye av sjarmen fra N64 spillene hadde blitt videreført i Timesplitters. Men gameplayet var også veldig bra. TS2 ble fort en multiplayerfavoritt. Og med alle modusene, karakterene, våpenene og mapmakeren ble det utrolig mange forskjellige kamper mellom meg og vennene mine. 2. GTA: Vice city(Ps2) 3. GTA: San Andreas(Ps2) Endret 26. februar 2007 av Bruskork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå