Sund Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hvilket Xbox/PS2/GC spill likte/liker du best? (Begrunn svaret ditt!) Jeg liker THPS 4 godt, men det var i gode gamle dager det ble spilt! Spillte dette på Xbox, liker det så godt siden jeg synes mp'n der var så artig. Super Smash Bros på GC, jeg har aldri hadd GC, så dette var noe jeg spilte hos min venn. (Lange kvelder med dette spillet.) NBA Live serien likte jeg best på PS2, fordi jeg elsker basket! Endret 23. februar 2007 av TheValue Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har ikke PS2, men på Xbox tror jeg det blir Forza Supert spill med mange muligheter og masse biler. Liker også alle banene og den realistiske stilen. En av de beste spillene jeg har Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 mgs 2 og 3 må være de beste spillene. Lånte bare 3rn men tror jeg må bare kjøpe det slik at jeg har det Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kan vi ikke like greit også ta med GameCube og si beste spill fra forrige generasjon konsoller? Jeg hadde aldri Xbox, men det beste PS2-spillet var nok God of War. Det skal dog sies at GoW har store sjanser for å miste førsteplassen til God of War 2 eller Final Fantasy XII (som jeg kun er 5-6 timer inne i foreløpig, så det er for tidlig å si noe) Lenke til kommentar
Sund Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Kan vi ikke like greit også ta med GameCube og si beste spill fra forrige generasjon konsoller? 8008654[/snapback] Ok Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Mitt favorittspill fra forrige generasjon var uten tvil HALO spillene. Men det er så mange andre spill jeg likte ekstremt godt også Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kan vi ikke like greit også ta med GameCube og si beste spill fra forrige generasjon konsoller? 8008654[/snapback] Ok 8008659[/snapback] Da kan jeg legge til Metroid Prime og Resident Evil 4 som deler førsteplassen på GC. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jade Empire. RPG-fans kan bare glede seg ettersom det nå kommer til PC om ikke så lenge. Spillet er glatt på høyde med f. eks KotOR. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Klarer ikke å bestemme meg, så følgende spill syntes jeg var best av forrige generasjon : Beyond good & evil, Fahrenheit, Psychonauts, Silent hill 2 eller Star Wars : KOTOR. De fleste av de er vel multiplattform. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 På Xbox så var det Halo: Combat Evolved, på PS2 var det Tony Hawk's 4 og på gamecube så var det Metroid Prime Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 På Xbox var det uten tvil Ninja Gaiden. Nydelig grafikk og en utrolig kontroll på bevegelsene. Alt gikk så flytende. Det tok riktignok litt tid å lære seg kontrollene og en litt bratt læringskurve, men når de først satt så var det en drøm. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 gears of war er det beste jeg har. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 gears of war er det beste jeg har. 8009190[/snapback] Ja, men det er ikke på PS2/Xbox/GC Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 gears of war er det beste jeg har. 8009190[/snapback] Ja, men det er ikke på PS2/Xbox/GC 8009313[/snapback] å ja .beste spiullet jeg har på ps2 er vel san andreas siden det er det eneste etter jeg solgte ps2 mewd spil te søsen og hu ikke ville ha det . Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hadde ikke GC eller ps2, men det beste spillet jeg hadde på xbox er Halo 2 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) har ps2 jeg da liker smackdown vs raw 2007 (har ikke prøvd 2007 enda) metal gear sollid 3 og resident evil 4. edit: så at ma ikke skulle ha pc Endret 24. februar 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vel. Burde vel bli enten Final Fantasy X eller Kingdom Hearts.. Tror jeg egentlig går for Final Fantasy X Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Gamecube eide jeg bare en liten periode, og hadde bare Metroid Prime og Zelda Wind Waker. Metroid Prime likte jeg ikke, men Wind Waker var rimelig greit PS2 har jeg bare spilt ordentlig mens jeg var i militæret, og må nok si God of War er det beste jeg har spilt på ps2. Xbox er det vanskelig å si. Står mellom Halo 1 og 2, Jade Empire og Star Wars: Knights of the Old Repulic. Må nok si KotOR siden det nok er det jeg har brukt mest tid på, og har rundet flere ganger. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Halo-serien, uten tvil. Dette er og blir de beste multi- og singelplayer FPSene igjennom tidene. Nå er det bare å snu snute mot Halo3 Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det meste spillet jeg syns til konsoll er Grand Turimso 4. 5ern kommer vel på ps3 så blir vel den etterhvert også. Liker godt det store mangfoldet og at du ikke blir ferdig på 123 for å si det mildt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå