the_auditor Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 finnes det noen svarte ide cd brennere? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Philips produserte svarte cd-brenner for en stund tilbake. Jeg vet ikke om de gjør det lenger, men du kan sjekke deres hjemmeside. Eventuelt kan du male de "hvite" svarte. :wink: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jada. Sony har en 12x IDE-brenner som er svart. Så den på komplett.no men det ser ut som at den har gått ut av sortimanget deres. Men jeg har også sett den på El.kjøp. Noe dyrere der, men har du svart kabinett så er det kanskje ikke noe å diskutere. "Det finnes en løsning på alt" Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 vet, det er ikke nå kult med hvit brenner og svart kabinnet! noen som kan hoste opp noen linker? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 14:01, Zalaam skrev:vet, det er ikke nå kult med hvit brenner og svart kabinnet! noen som kan hoste opp noen linker? Jeg fant dessverre ingen linker, men du kunne jo maile til webshopene og spørre om de har en svart cd-brenner eller om de kunne skaffe det til deg. :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 SONY CRX160E-RP er en brenner med svart utførelse! De er ganske gamle; 12X/8X/32X. Ikke markedets beste brenner akkurat, men den gjør sikkert jobben. Man finner kanskje noen brukte eksemplarer rundt om kring. Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 jeg har en Sony crx 160E brenner har brent lite feil, (3 av 120 brente var feil) denna er svart front på, betalte 900 på elkjøp for 2 måneder siden. anbefales, (nest etter gode gamle Philips CDD 3610:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå