Gå til innhold

Komplett - Fikk detta kortet idag.

conanfan

Anbefalte innlegg

Kjøpte for 6mnd siden en data av komplet. Kraftig gamer pakke.

Orginalt følgte dette kortet med:

XFX GeForce 7950gx2 520m, 1GB extreme, pci-express, 2xdvi/hdtv/hdcp, retail

Fikk problemer med kortet, sendte det inn, og fikk dette i posten idag.

"erstattes med tilsvarende vare da lik vare ikke er på lager"

Gainward Geforce 8800gtx 768mb GDDR3, pci-express "BP8800GTX-768-TV-DD"

Jeg har lite peiling... er dette kortet dårligere? bedre? eller mer eller mindre likt?..

Noen som kan hjelpe meg her.. (har jo ikke lyst å bli lurt).. ser jo at kortet dem ar sendt har nesten 300mb mindre i minne da.. eller?... som sagt har ikke peiling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skal se på deg selv som heldig kamerat ;)

8800gtx er den nye toppmodellen fra nvidia. Yter bedre og støtter i tillegg directx 10

8008200[/snapback]

Godt mulig .. men world of warcraft har aldri hakka mer enn nå.. til og med billig kortet jeg har brukt imellom tia, gjorde wow smoother enn detta ..

Så det må vell være noe driver feil...

Lenke til kommentar
Missunner deg ass :love:

8008810[/snapback]

totally agree på den. XP og oppdatert driver vil nok fjerne hakkinga. Vista driverne er vel ennå ikke helt optimale.

8008912[/snapback]

Hakker i wow altså.. prøvde call of duty nå.. den funker fint.. men inne på wow "går stort sett smoooth".. men inne i Ironforge.. mye folk begynner å hakke. Og fryser til av og til.. Kjører og windows mode.. altså jeg kan stille ned et lite spille vindu.. og cruise på nettet samtidig (hvis jeg har lyst).. når jeg har stilt dette vinduet før så har spillet oppført seg helt normalt når jeg holder på å stille vinduet.. nå fryser hele spillet mens jeg stiller vinduet og holder fryst til vinduet er ferdig stilt.. og store hakk når jeg stiller vinduet. + små hakking inne i wow. Har jo og kjørt installasjons disken som fulgte med kortet.. så driver filene er oppdatert.

Må prøve det på andre spill før jeg gir en endelig dom.. men som nå funker iallefall ikke.. er jo frista til å putte inn 1500 kroners kortet igjen, bare for å få en smooth wow opplevelse...

Lenke til kommentar
har du lastet ned siste driver? fra nvidia.com

8009293[/snapback]

Har 4gig ram ( Corsair Value s. pc4200 ddr2 2048mb kit w/two matched value select 1024MB) X 2

Kobla på begge strøm ledningene nå etter "kortet får ikke nok strøm" men samme problem inne i wow..

Har ikke vært inne å sjekka nye drivere ..

i følge systeminformasjon har jeg nv4_disp_dll (driverversjon 6.14.10.9728)

Kjører forøvrig xp-home..

Oppløsning 1680x1050 x 60 hertz

Lg 20 tommers widescreen..

Har AMD Atholon 64 x2 3800+ 2.0ghz socket am2 1mb, boxed m/vifte :)

(ordrett fra bestillingen)

Lenke til kommentar
Avinstaller alt som er av grafikkdrivere, så legger du inn den nyeste for 8800.

8009737[/snapback]

Henta ned ny driver.. (tror det var den samme jeg hadde) avinnstallerte og innstallerte.. samme prb. spesielt i windowed mode. Spillet fryser når jeg stiller vinduet.. og små hakk inne i spillet av og til..

Men er vell sånt jeg kan leve med.. men litt irriterende når du sitter med et så dyrt kort..

"billig kortet" GeForce 7900 GT 256mb DDR3 - som jeg kjøpte bare for og ha noe mens jeg venta på detta, Funker faktisk bedre i world of warcraft (men bråker noe jævlig) ..

Lenke til kommentar
Hvor lagger det a?

For er det f.eks i orgrimmar det lagger så er det cpu sin skyld, for der det er mange folk på wow så tar det veldig mye av cpu.

8010150[/snapback]

Ja veit da.. har spilt wow noen mnd. kan være heftig inne i storbya.. Men har ikke hakka på denna måten før..fryser liksom.. synes spesielt det er irriterende det og skifte fra vindu og eller stille størrelsen på vinduet (windowed mode) det har alltid gått smooth, fram til nå..

Prøve det ut noen dager, så eventuelt ringe support.. kanskje dem har løsningen.

Lenke til kommentar
Jeg har stort sett bare handlet hos komplett. Nærmer meg vel snart 30k totalt og jeg har ingenting negativt å si om dem, foruten en og annen sen levereing men det er dem tilgitt for.

8010277[/snapback]

Intet negativt å si om komplett :)

Bare gode erfaringer derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...