Gå til innhold

Asus vs Msi

On1Musha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja,MSIs forum er vel av de bedre synes jeg.Mye bedre enn Asus sitt liksomforum.Har hatt begge (Asus/MSI),og har vært fornøyd med begge.Grunnen til at en hører mye både positivt og negativt om disse produsentene,er nok at de selger voldsomt mye,og da blir det mange meninger også.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Har holdt meg som oftest til Asus og har kun reklamert på et kort, var noe med scsi kontrolleren på et PII kort (lenge siden)

Prøvd MSI 1 gang (K8N Neo4 Platinum), byttet det 2 ganger før jeg bare heiv det.

Bruker ett Sapphire kort nå, det virker helt ok.

Lenke til kommentar
HAHHAAHA! mange forskjelige meninger her ja!  se på dette hovedkortet fra asus! dette må være DET RÅESTE JEG NOEN GANG HAR SETT!

8975.jpg

Blir jo neste KÅT av detta! Dette har jo DRØMT om elt siden jeg så den første gangen! husker ikke når med det er en stund siden! 2-3 msn eller noe..

noen som har noe bilde av msi`s "BESTE" hovedkort?

8010378[/snapback]

He he har kommet over stadiet da jeg bedømmer hardware etter bilde.Hva er så utrolig med dette bildet?Er det de svære lekekjølerne?Fargen på minneslotene?

Har et Asus P5B Deluxe/Wifi selv nå,er godt fornøyd med det.Poenget er at en ikke kan bedømme hardware etter farger og stæsj.Hadde faktisk et MSI K8N Neo4 Platinum en gang.Det hadde faktisk mange flere muligheter i bios,og klokket mye bedre enn et Asus A8N-SLI Premium jeg hadde.

Det råeste kortet jeg har hatt er faktisk et svart/gult DFI Lanparty nf4 sli-D

Lenke til kommentar

Posten var ikke dass,som du sier det,men du spør,og folk prøver å gi gode svar.Det ender opp med at du på forhånd har bestemt deg for fasit.

Alle produsenter har dårlige kort.Alle har gode kort,det gjelder bare å luke ut det dårlige.Selvsagt har Asus stort sett knall kort,spesielt har de truffet spikeren på hodet med P965 og 975X kortene synes jeg.Men jeg har hatt et s754 og to 939 kort fra MSI,som også var dønn stabile og klokket bra.Poenget mitt er at Asus og MSI selger i så stort volum,så det må bli noen mandags kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...