pessimisten Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 hehe takk alle sammen! supert! Sidebaren er samurize ja. og skinnet finner du her: LINK Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Formaterte pc`n i dag og laget en ny desktop. Fant ut av Tv-guiden har vært helt på jordet de siste ukene (viser feil kanal på alle) og at jeg egentlig ikke brukte den så veldig mye. Syntes egentlig ikke at værvarselet passer helt inn kan man si, men den bruker jeg faktisk mye så tror jeg kommer til å beholde den. Selvom jeg vet at det ser mye bedre ut uten den. Savner noe å ha i venstre hjørne though. Endret 13. juli 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 stilig desktop. Liker at det ikke er for mye dill-dall på den Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja, ble veldig fornøyd med det. Nydelig bakgrunn. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Her er min Hjemmelaget samurize config, med untar av rammen rundt. EDIT: var noe feil med RAM progressbar, men det er endret nå Endret 15. juli 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Hvordan har du lagt transparency på vinduet? Og hvordan har du fått det til i ruler blue? trodde det var basic skin o.O Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Transparency gjør jeg med Powermenu. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Takker. Her er nyeste desktop. Samurize config er 100% hjemmelaget og WP er original "surprise" av visionleague, endret av meg EDIT: det virker som om blåfargene på wp er forskjellig fra den i samurize config:S stemmer dette eller er det bare meg som er trøtt? Endret 18. juli 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er en liiiten forskjell ja. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Kjekt med en slik tråd, da jeg snart kommer til å måtte legge inn Vista.. Har vergret meg for dette, og la til og med inn XP på jobben, siden jeg ikke fikk gjort noe i Vista. Her i XP kjører jeg et ganske slick Tiger-visualstyle som jeg er veldig fornøyd med. Så det jeg trenger er et visualstyle som er nogenlunde likt. Skal få lagt opp bilde av det jeg har nå. Minimalistisk og med rene linjer. Hvordan patcher jeg Vista med UX? Har bare funnet XP-versjoner hittil. Lakrits Visual Style (ser fristende ut) Endret 18. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Add glass effect? Var det å kunne bruke visual styles jeg har lyst til. Åh, leste resten av informasjonen nå. Er denne like "clean" som UX-patcher da? Endret 18. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Add glass effect? Var det å kunne bruke visual styles jeg har lyst til.Åh, leste resten av informasjonen nå. Er denne like "clean" som UX-patcher da? 9097333[/snapback] Nei. Du får et eget program på pc'en til å patche og unpatche med. Men det er jo bare å slette det programmet igjen(?) hvis du vil Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Vista Glazz så bortkasta ut. Patchet Uxtheme og PsycoB sin Aero_Max_Transparent er alt du trenger for den minimale endringen der. Endret 18. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Vista Glazz så bortkasta ut. Patchet Uxtheme og PsycoB sin Aero_Max_Transparent er alt du trenger for den minimale endringen der. 9097660[/snapback] takk. Trodde den siden var nede :S Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Altså, det eneste jeg trenger er støtte for å kjøre visualstyles msstyles(?) som jeg legger i resources-mappa. Fungerer UX-linken din til det, Tordenflesk? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Altså, det eneste jeg trenger er støtte for å kjøre visualstyles msstyles(?) som jeg legger i resources-mappa. Fungerer UX-linken din til det, Tordenflesk? 9097814[/snapback] ja Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Helvete! Så vanskelig det er å finne visual styles for Vista, og ikke XP-themes som skal "ligne" på Vista. Har noen noen linker til styles til Vista? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) http://psycob.deviantart.com/gallery/custo...ws/visualstyle/ Det har ikke vært sånn veldig aktivt når det gjelder VS for Vista enda. Skulle ønske at flere enn psycoB blir lei av Aero så det blir noe action. Det, og at Vlite får mulighet for å definere hvor Program files, Documents & Settings og temp skal ligge er det som mangler for at jeg skal jeg vurdere å særiøst vurdere muligheten for å vurdere å kanskje bytte til Vista Endret 19. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå