Sykgaffel Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noen mørkere og ganske minimalistiske: http://www.deviantart.com/deviation/50036382/ http://www.deviantart.com/deviation/43145161/ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Takk! Var mer det jeg lette etter ja Lenke til kommentar
tevil Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 http://www.vistaicons.com/icon/i99s0/crystal_bw_addon.htm http://www.vistaicons.com/icon/i92s0/crystal_bw_pack.htm 8842782[/snapback] Pinlig å ikke finne ut selv. Prøvde det programmet som var på de sidene, Iconphile (eller noe i den duren), men det så ikke ut som det virket. ekstraktet det .cab som den var pakket i, og dobbeltklikket på .exe-filen, men da skjedde det ingenting. Ønsker å benytte meg av et annet icon-set slik som disse, men hvordan ordner man det? Programmer? Lenke til kommentar
Sykgaffel Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg byttet ut de jeg ville ha manuelt De som ikke gikk ann å bytte, papirkurv osv, lagde jeg bare en snarvei til. Virker greit nok. Men si fra hvis du får et av de programmene til å virke. Endret 14. juni 2007 av Sykgaffel Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Mitt skrivebord atm, har fjernet hele SidePanel. Bruker ObjectDock. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen som vet om noen kule ting til sidebaren? Eller noen nye, kule klokker, er lei av de som er.. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Utrolig stilig Andreas. Det var et utradisjonelt valg av wallpaper. Google er din venn på gadgets. Bare å bla gjennom gallery-et av klokker. Og veldig enig i at den klokka du har valgt passer dårlig med resten. Husk at du kan dra gadgetsene ut av sidebaren hvis du ønsker. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Utrolig stilig Andreas. Det var et utradisjonelt valg av wallpaper. Google er din venn på gadgets. Bare å bla gjennom gallery-et av klokker. Og veldig enig i at den klokka du har valgt passer dårlig med resten. Husk at du kan dra gadgetsene ut av sidebaren hvis du ønsker. 8992396[/snapback] Takk takk, for vel prøve å søke på google igjen da, men hvis noen vet om noen bra sider, så er det bare å poste Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hvor fikk du tak i det wallpaperet Andreas045? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hvor fikk du tak i det wallpaperet Andreas045? 9000757[/snapback] På denne siden. Kan være litt vansklig å finne igjen det bilde, fikk bare til å laste det opp i jpeg: Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Noen som vet om noen kule ting til sidebaren? Eller noen nye, kule klokker, er lei av de som er.. 8992339[/snapback] Binærklokke . Valutakalkulator er veldig praktisk, er vel kanskje den gadgeten jeg bruker mest. Kanskje ikke så kult da... Her er skrivebordet mitt med gadgetene. De på side 2 bruker jeg ikke noe særlig. Endret 5. juli 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ikke så veldig mye er forrandret, annet enn bakgrunnen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Nå begynner ting å matche hverandre Endret 7. juli 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Spør kansje litt for vanskelig her, men prøver nå: Noen som vet hvilket script/plugin man kan bruke for å skaffe info fra WMP11 til samurize(vista seff)? Advancedmediaplayerinfo.dll funker ikke og mediaplayer.dll vil heller ikke og det samme gjelder audioplayer.dll har søkt litt rundt, men finner ikke noe som kan hjelpe meg EDIT: --To use the media player with Windows Media Player 11, you must select the Samurize Info Plugin in WMP11 from 'View' > 'lugins' > 'Other' fant dette her Men vet ikke helt hva det betyr :S Endret 8. juli 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) jeg måtte bare EDIT: den vil ikke legge ved bilde Endret 10. juli 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Schtilig! Hvor har du fått fatt på oppgavelinjen, pessimisten? Lenke til kommentar
veron Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Og ikke mins sidebar'en din er fin. Kan du fortelle hvor du har funnet dem? De var virkelig fine til den bakgrunnen din. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Andreas045: Hvordan får du tak i sånn gratis SMS? Det må være ganske kjekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå