TCi Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Stort sett standard bortsett fra Rocketdock øverst. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da var jeg ferdig med førsteforsøket på en mod. Syns den blei sånn halvveis bra. Får se hvor lang tid det tar før jeg begynner på en ny.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Stort sett standard bortsett fra Rocketdock øverst. 8242651[/snapback] Mulig å legge ut det bakgrunnsbildet ditt eventuelt link? tihi Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Her er bakgrunnen 8258646[/snapback] Takker Var igrunnen ganske fint bakgrunns bilde.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Rimelig standard her i gården fortsatt. Det eneste jeg har gjort som kan kalles en mod er å fjerne den sorte bakgrunnen til Vista Sidebar. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Pent Hvilken oppløsning har du? 1680 x 1050? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Ikke dårlig. Likte skrivebordet;) Lenke til kommentar
Durac Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei Blir kanskje litt OffT dette her, men spør her siden folk sikkert har peiling Som dere ser, så er windows baren på min høyre skjerm, hvordan den har kommet dit vet jeg ikke. Så spm mitt er; hvordan får jeg den tilbake på min primary skjerm? Har prøvd å dradd den over alt uten å lykkes med det. Noen som vet dette? Har også et annet spm mens jeg holder på; Som dere ser, så bruker jeg noen programmer som f.eks. samurize o.l., men når jeg trykker windows knappen og d (show desktop) så faller alt dette ut, og jeg må enten trykke win + d eller åpne et vindu for å få dette klistret på skjermen min igjen.. noen måte å få dette til å vises hele tiden? Takk for svar. Endret 31. mars 2007 av Durac Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 1) Bruker du ultramon eller SPAN mode? 2) Bruk heller win+M Lenke til kommentar
Durac Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Bruker Ultramoon ja, men trur ikke det som er problemet (?) Edit; fikset! Jeg disabla bare secondary skjermen i ATI sine "avanserte" innstillinger, så enable jeg den igjen.. hmm Endret 31. mars 2007 av Durac Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei Blir kanskje litt OffT dette her, men spør her siden folk sikkert har peiling Som dere ser, så er windows baren på min høyre skjerm, hvordan den har kommet dit vet jeg ikke. Så spm mitt er; hvordan får jeg den tilbake på min primary skjerm? Har prøvd å dradd den over alt uten å lykkes med det. Noen som vet dette? Har også et annet spm mens jeg holder på; Som dere ser, så bruker jeg noen programmer som f.eks. samurize o.l., men når jeg trykker windows knappen og d (show desktop) så faller alt dette ut, og jeg må enten trykke win + d eller åpne et vindu for å få dette klistret på skjermen min igjen.. noen måte å få dette til å vises hele tiden? Takk for svar. 8279099[/snapback] Kan du legge ut bakgrunns bildet? Eller sende meg d på PM? Veldig fint Lenke til kommentar
Durac Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Beklager.. glemte helt av å poste bildet Men her er det: Endret 11. april 2007 av Durac Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Her er min for tiden Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvordan får man opp harddiskene i sidebaren? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Det er ikek Sidebar. Det er Samurize Endret 11. april 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Noen som vet hvordan man legger til feks dagbladet og vg i RSS feeden i sidebaren til vista? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 hvordan fjerner jeg den grå bakgrunne til vista sidebar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå