King-Nothing Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Min Vista deskmod. Byttet bakgrunn, Samurize og Yahoo Weather: Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Stilig det Du har ikke vurdert å legge Været inn i Samurize så du slipper å gjøre Yahoo widgets. Sparer ressurser. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jo, har bare ikke orket å leite gjennom weather plugin`ene som finnes. Har du en å anbefale? Hadde visst en liggende som jeg brukte for en sund siden. Men en dag sluttet den å oppdatere, og den funker ikke nå heller. Endret 4. mars 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Nei, vet ikke om noen plugin, men det finnes mange ferdige configs. Det er bare å ta litt fra de og endre værkoden Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Min Vista deskmod. Byttet bakgrunn, Samurize og Yahoo Weather: 8076975[/snapback] Jeg eg n00b, men hvilke programmer bruker du for å få det slik? Endret 7. mars 2007 av kezoom Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tv guiden på venstre siden er Samurize og været på høyre siden er Yahoo Widget. Jeg har laget en guide til hvordan du får til Norsk TV. Se denne tråden. Yahoo Widget finner du her Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Vet du om det er lett å lage widgets til Yahoo? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tv guiden på venstre siden er Samurize og været på høyre siden er Yahoo Widget. Jeg har laget en guide til hvordan du får til Norsk TV. Se denne tråden. Yahoo Widget finner du her 8103474[/snapback] Det norske tv-guide scriptet funker ikke, filen finnes ikke Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tv guiden på venstre siden er Samurize og været på høyre siden er Yahoo Widget. Jeg har laget en guide til hvordan du får til Norsk TV. Se denne tråden. Yahoo Widget finner du her 8103474[/snapback] Det norske tv-guide scriptet funker ikke, filen finnes ikke 8125592[/snapback] Joda...hvis du følger linken i tråden jeg viste deg. Prøvde akkurat selv,og den ligger der. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Men den gang da, innstalerer XP nå.. Nå blir det XP modding Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vet du om det er lett å lage widgets til Yahoo? 8104081[/snapback] Har ikke peiling...har ikke prøvd meg på det. Men tenkte å kanskje sette meg ned en dag å lage en ny config til Samurize. Med ledig plass på hdd osv... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har prøvd meg på litt Samurize igjen: Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Stilig Liker Ikonene til hardiskene Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Liten update: CPU måleren funker ikke helt, skal være dualcore. Hvis du kan hjelpe se HER Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har desverre ikke snøring på Rainmeter. Kun Samurize jeg har lekt meg litt i. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Jaja.... takk for at du så på den hvertfall Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har lekt meg litt med Samurize.. morro, men jeg lurer på en liten ting.. er det mulig å feste gadgetene til skrivebordet, slik at de ikke forsvinner når man tar en "show desktop" eller trykker snarveien "Windowstast + D"? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vil ha denne i Mine innlegg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå