Tordenflesk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Rocketdock eller ObjectDock Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Takk Endret 22. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Noen som vet om hvor jeg kan få tak i Widgets som har TV GUIDE (norsk), hdd informations osv ? Endret 24. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ingen som vet? Har sett at jeg må ha Samurize, men jeg finner ikke det norske TV scriptet og hvordan man gjør det i Samurize. Jeg har lastet det ned Samurize, men skjønner det ikke Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Peiling på noen gode minimalistiske "mods" eller themes til windows? Jeg kunne tenkt meg en bitteliten startmeny og en bitteliten taskbar, og at alt var bittelite og plassbesparende.. Finnes det noen programmer som kan anbefales som gjør denne jobben? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har lenge lett etter en gadget til Vista Sidebar som gjør at jeg kan ha værmeldinga fra yr.no på skrivebordet, og at den oppdaterer seg jevnelig. Noen som har fått til dette? Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Helt vanlige tekst-ikoner. Tar 2 sek. å mekke i Photoshop, evt kan du finne de på deviantart. Vel, da er det ikke noe problem lenger, jeg trodde nemlig det var en egen innstilling for å bruke tekst i stedet for ikoner. Takk for oppklaringen. Share bakgrunn? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har lenge lett etter en gadget til Vista Sidebar som gjør at jeg kan ha værmeldinga fra yr.no på skrivebordet, og at den oppdaterer seg jevnelig. Noen som har fått til dette? Lurer på dette jeg også Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Relativt få som har stemt, fint om flere tar seg tid til å stemme her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=964446&hl= Vennligst les første avsnitt i første posten før dere stemmer! Fint om noen her hadde tatt seg tid til å poste noen screenshots av Vista-desktoppen, Vista er mangelvare i denne tråden! Endret 3. november 2008 av tamarin Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) jeg får ikke til å patche uxtheme.dll og de andre filene.. når jeg skal legge til sånn at jeg får full tillatelse til de filene kommer dette opp: Trykk her! dette skjer uansett om jeg er logget inn som administrator eller på min bruker.. noen som vet hva som kan være galt ? Endret 1. januar 2009 av iNtoxicatioN Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du må ta eierskap på filen før du klarer å gjøre noe med brukerrettigheter. En beskrivelse finner du i en av stickytrådene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=229990 Kan gjøre det enkelt for deg og linke direkte til en forklaring også: http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du må ta eierskap på filen før du klarer å gjøre noe med brukerrettigheter. En beskrivelse finner du i en av stickytrådene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=229990 Kan gjøre det enkelt for deg og linke direkte til en forklaring også: http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT ja jeg vet det, men det er når jeg skal ta eierskap av de filene den feilmeldingen kommer opp.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ah, så ikke det ut i fra bildet. Prøv å kjør i sikkerhetsmodus. Eller bruk et program som heter Replacer for å erstatte filene du ønsker (litt usikker om det fungerer i Vista men). Lenke til kommentar
aCa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg så det var noen i denne tråden som etterlyste yr.no som Vista Sidebar Gadget. Jeg la ut en slik Gadget forrige uke. Dere kan godt hente den ned direkte fra weather.larsolavtorvik.com men innspill på funksjonalitet ville jeg foretrukket dere tar på bloggen slik at jeg lettere kan holde oversikt over ønsker. Håper dere finner den nyttig! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som vet hvordan jeg kan få startlinja HELT gjennomsiktig? Og da mener jeg ikke bare "litt" sånn som den er til vanlig, jeg vil at hele driten skal bli borte sånn at bare ikonene blir igjen. Noen som vet? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tror det skal ligge en del ulike vs ute på deviantart Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takker, skal se hva jeg finner der =) Lenke til kommentar
ssf Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Denne kan kanskje være noe? Det første og beste jeg fant egentlig, så ligger sikkert mange flere ute som er mer aktuelle eller finere =) Lenke til kommentar
ssf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som har fått til en combo mellom et bra VS OG har oppgavelinje på to skjermer? Med ultramon, display fusion eller lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå