Atald Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Har begynt å dukke opp en del ganske ålreite VS til Vista om dagen. Har du link eller kan du laste opp det bakgrunnsbildet du bruker der? Etter masse styr uten å få egne visual themes til å virke la jeg ved en tilfeldighet til at det virket problemfritt nå. Edit: La til skjermskudd av egen desktop. Hvordan kan jeg endre til dette themet i Objectdock? http://invaderjohn.deviantart.com/art/NV2-OD-88803619 Jeg får fint byttet til bakgrunnen, men har fortsatt ikoner i stedet for slik det er her. Endret 16. juni 2008 av Atald Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Helt vanlige tekst-ikoner. Tar 2 sek. å mekke i Photoshop, evt kan du finne de på deviantart. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg har patcha disse filene, som jeg trengte. Men hvordan skal jeg få brukt det tema som jeg lasta ned? Edit: Sto at jeg skulle "legge de patchede filene i %systemroot%\System32".. Hvor er de patchede filene, da? Også har jeg kalt noe som het noe med themes til themes.old osv.. Er på bærtur her nå, ass. Edit 2: Nå trenger jeg serriøst hjelp her. Starta maskinen på nytt, og da kommer det opp at ingenting kan gjøres fordi "theme-blabla" ikke finnes.. Flott, faen jeg er dum. Har noen en løsning? Endret 18. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Helt vanlige tekst-ikoner. Tar 2 sek. å mekke i Photoshop, evt kan du finne de på deviantart. Vel, da er det ikke noe problem lenger, jeg trodde nemlig det var en egen innstilling for å bruke tekst i stedet for ikoner. Takk for oppklaringen. Endret 18. juni 2008 av Atald Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har patcha disse filene, som jeg trengte. Men hvordan skal jeg få brukt det tema som jeg lasta ned? Edit: Sto at jeg skulle "legge de patchede filene i %systemroot%\System32".. Hvor er de patchede filene, da? Også har jeg kalt noe som het noe med themes til themes.old osv.. Er på bærtur her nå, ass. Edit 2: Nå trenger jeg serriøst hjelp her. Starta maskinen på nytt, og da kommer det opp at ingenting kan gjøres fordi "theme-blabla" ikke finnes.. Flott, faen jeg er dum. Har noen en løsning? Bildet jeg har lastet opp: Det er et program som lå inne i ei mappe. Programmet er sletta, og jeg klarer ikke å huske hva det het. Uansett: bildet vart ikke borte da jeg sletta programmet, så det er alt jeg har. Det er et alternativ til det som du har drevet med. Som kan gjøre vista klar til modda themes på et øyeblikk. Brukte det da jeg prøvde meg fram med themes for litt sida. (mulig det krever en reboot..) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Programmet som er avbildet i mappen din heter VistaGlazz. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har begynt å dukke opp en del ganske ålreite VS til Vista om dagen. Har du link eller kan du laste opp det bakgrunnsbildet du bruker der? Her ju gåo: Lenke til kommentar
Nabbetuzz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dette er nok litt off topic, men jeg lurer på om dere bruker "bruker" mappa i vista, eller om dere lager egene mapper? når jeg sier "bruker" mappa, mener jeg det samme som Mine dokumenter mappa i XP. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Lager alltid egne mapper, har så godt som ingenting i bruker-mappa. Endret 20. juni 2008 av Atald Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har patchet uxtheme osv nå, men får ikke til .msstyles-filer, får bare til .theme-filer. Hvorfor er det så vanskelig med msstyles-filer og hva må man gjøre? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Anbefaler å bruke ~psycoB sin StyleSelector. Ser ut til å fungere bedre enn det kronglet i Vista. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Anbefaler å bruke ~psycoB sin StyleSelector. Ser ut til å fungere bedre enn det kronglet i Vista. Takk for tipset Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Mitt desktop. Hva syntes dere? =) Endret 22. juni 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fy fela, det var heftig. Hvilke programmer har du brukt? Er interresert i å få ganske likt skrivebord som deg. Var jo lekkert Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Takker Har brukt Yahoo widgets og StarDock MyColors til tema ^^ Endret 22. juni 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Bare de til alt det der? På oppgave linja og skrivebordet? Kunne du ha listet opp hva du har brukt eller sendt meg PM med det der? Er jo fantastisk tema, et av de beste jeg har sett. Merk at jeg ikke har sett så mye deskmod da Edit. Fant det ut, synd at MyColors Themes ikke er gratis utenom 2 stk. Endret 22. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Anbefaler å bruke ~psycoB sin StyleSelector. Ser ut til å fungere bedre enn det kronglet i Vista. Eksisterer det noe tilsvarende til Vista 64-bit? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Såvidt jeg vet har han ikke kompilert det for 64-bit nei. Skulle ikke være nødvendig heller. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det ser ut som det er nødvendig, jeg får iallefall beskjed om at programmet er kun laget for 32-bit Vista når jeg prøver å starte det. :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hvilket program jeg må bruke hvis jeg vil ha de snarveiene på skrivebordet sånn mac lignende som noen har over osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå