fluefiskern Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her er min desktop, ganske kjedlig men det er programmene jeg ser på ikke desktopen min Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikke noe spesielt, men synes det er pent for det Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 B0hemen, hvor finner jeg den vær-gadgeten? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er ikke det den vanlige vær-gadgeten som følger med Vista? Hvis du drar den ut av Sidebar blir den større og viser tre dagers varsel. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er ikke det den vanlige vær-gadgeten som følger med Vista? Hvis du drar den ut av Sidebar blir den større og viser tre dagers varsel. Ja, det er nok det. Heter bare Weather. Lenke til kommentar
Torkiliuz Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Her er noen bilder som viser hvordan mitt skrivebord ser ut. Jeg har prøvd på å få windows vista til å se ut som en Mac. Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3: Bilde 4: Hvis noen var interessert, så er bakgrunnsbildet mitt her: This style was made possible by using WindowBlinds, Objectdock and Refflective icon pack installer. Med vennlig hilsen Torkiliuz.... Endret 16. oktober 2007 av Torkiliuz Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Spør bare her jeg, isteden for å lage ny post. Finnes det skin til vista, slik det ser ut som xp? - isåfall hvor Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 @Torkiliuz: Er det en mulighet for å få taskbaren til å ligge nederst med det Leopard-skinnet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Rartnamn: Ja, PscyoB på deviantart har portet Royale og sølv-stilen fra Luna til Vista. Ikke skjønner jeg hvorfor. Er jo så forbanna stygt! Lovskogen: Jepp, har vært mulig i Windows siden Windows 95(?) Endret 17. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
ssf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 På hvert eneste vs jeg har prøvd får jeg bare svart taskbar. Gjennomsiktigheten på den funker altså ikke. Noe jeg har glemt/gjort feil i patchinga? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) *Glem det, tenkte på XP* Endret 17. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Endelig har det begynt å dukke opp noen ålreite VS til Vista. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noe OS X-ish, bra, som er kommet? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tjaa, var ikke så pen Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, nei. Den er dessverre det nærmeste jeg har sett av OS-X VS til Vista, men det er mulig noen andre har kommet over noe bedre? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får uTorrent gadget'n til å funke? Å hvor finner jeg den harddisk gadget'n som miCro bruker? Takk Lenke til kommentar
Torkiliuz Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Personlig bruker jeg leopard 1.0a visual style, med patch'a uxtheme.dll++. Jeg synes det fungerer greit. Man kan forresten få taskbaren på bunnen av skjermen, ja, men jeg valgte å ha den på toppen, for å få mest mac-look Lenke til kommentar
Torkiliuz Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 @Torkiliuz: Er det en mulighet for å få taskbaren til å ligge nederst med det Leopard-skinnet? Som sagt tidligere: JA! PS: Dette er ikke spam, men det er bare et forsøk på å forklare og svare på alle de spørsmålene som jeg kan svare på, på en gang. *Pust, pes!* Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Torkiliuz: Hvor fikk du tak i det temaet/visual stylen ? me want :] bruker for tiden patrikgs sin beta 2 av leopard, men er så sinnsykt buggete.. EDIT: glem det, hater windowblinds XD EDIT 2: .. Hvis noen vet om noen mac tiger vs' til vista, så si ifra Takk ThomasT Endret 5. november 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå