.com Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 her er mitt, har ikke gjort så veldig mye egentlig. vet at den huskelapp-greia ser forferdelig ut, men den er kjekk til å skrive lekser på.. noen forslag til en huskelapp widget til sidebar som ser bedre ut? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Sexy :] Jeg rekommenderer Vistaglazz til å patche uxtheme.dll , enkel og simpel http://www.codegazer.com/vistaglazz.htm Det jeg har brukt på desktopen min er: Vista OS X by Patrickgs http://patrickgs.deviantart.com/art/Mac-fo...Beta-2-61250632 Rocketdock Rocketdock.com Endret 30. september 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Lurer fortsatt på om noen vet om noe fine wallpapers til 22" widescreen. Altså 1650*1200 eller hva det er. EDIT: 1680*1050. Endret 30. september 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lurer fortsatt på om noen vet om noe fine wallpapers til 22" widescreen. Altså 1650*1200 eller hva det er. EDIT: 1680*1050. 9606860[/snapback] http://browse.deviantart.com/customization...ndts=1191139200 Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg har brukt vistaglazz, men det funker ikke å bruke temaene jeg har lastet ned (,ja, det er til vista via deviantart.com). Men så at bak de jeg har lasta ned står det windows visual style file, mens de som lå der er windows theme file. Har det noe å si? For jeg finner dem heller ikke ved å bla gjennom fra tilpass -> temaer. Og har lagt dem i riktig mappe Endret 4. oktober 2007 av ssf Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Titter bare innom for å høre om det har kommet noen dugende msstyles à OS X til Vista? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ssf: .Theme filer er kun oppsett med bakgrunn, VS og generelt farge-valg satt opp. De du skal bruke er .msstyles som er det faktiske VS'et Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Men alle vs'ene jeg har lastet ned er windows visual style filer, og ikke msstyles : / Hvis det ikke er det samme da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er det samme ja. Kan lønne seg å skru på visning av fil-"etternavn". Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hmm : / Får ikke til dette jeg Gikk jo så glatt på xp... Har brukt vistaglazz (noe i den duren) Jeg lastet ned uxtheme for vista og, men var bare "delfiler" eller noe sånt som fulgte med. Stod noe om å drive å redigere noe greier i windowsmappene, men må innrømme at jeg er litt skeptisk :S Hva skjer hvis dataen fucker seg og må på rep, får jeg ikkeno erstatta da? Har ny pc amma.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som vet hvordan jeg kan fjerne den lille pila på alle snarveiene? Jeg vet det gikk med XP, men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det med vista... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Fine greier... sparer tråden til etter nattevakt, så skal vista til pers Hvor får jeg sånne bakgrunner, tenker da spes på den dokka. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Har lyst å lage meg et skrivebord med tempratur-vifte-ytelse målere til CPU + System + HDD. Hva hvilket program... hvordan? Endret 4. oktober 2007 av Cri Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva skjer hvis dataen fucker seg og må på rep, får jeg ikkeno erstatta da? Har ny pc amma..En PC må aldri "på rep" Det er bare for husmødre. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hva skjer hvis dataen fucker seg og må på rep, får jeg ikkeno erstatta da? Har ny pc amma..En PC må aldri "på rep" Det er bare for husmødre. 9638978[/snapback] Hehe. Ok, men da regner jeg med full støtte herfra om noe går galt, veiledning osv? Men da satser jeg på stegforsteg guiden på softpedia om uxtheme. Vil også gjerne bytte ut noen ikoner (helst alle ), og er mest for freeware Hørt mye bra om iconpacker (eller noe slikt), men det er ikke gratis vel? Har den noen konkurrenter? (siste spm har j ikke googla ) Et spm jeg kom på; jeg bruker vistaglazz (glasseffekt på maksimert), stod det ikke på hjemmesida dems at du kunne bruke usignerte vs da? Funker ikke her såfall :S Endret 5. oktober 2007 av ssf Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 For Vista er det kun IP eller hacking av shell32.dll som fungerer såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Åja. Jaja. Ikonene kan jeg leve med litt til. Men kan man ikke bruke usignerte vs med vistaglazz? Står jo det. Men funker ikke her... hvorfor? Lagt dem i riktig mappe og allting.. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Sexy :] Jeg rekommenderer Vistaglazz til å patche uxtheme.dll , enkel og simpel http://www.codegazer.com/vistaglazz.htm Det jeg har brukt på desktopen min er: Vista OS X by Patrickgs http://patrickgs.deviantart.com/art/Mac-fo...Beta-2-61250632 Rocketdock Rocketdock.com 9604235[/snapback] hva gjør du med dll filene? Endret 8. oktober 2007 av mr aleks Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) her er mitt skjermbilde Endret 8. oktober 2007 av mr aleks Lenke til kommentar
ssf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En god og en dårlig nyhet hjemme hos meg. Gode: Har fått til å bytte vs og slik til vista! Dårlige: Bare et ytterst fåtall av de som funker, tre-fire stk av ca 12-15 jeg har prøvd. Alt fra deviant, og når jeg tenker på det, andre sider som har vs til vista? Men det jeg skulle spørre om. Hva kan det ha seg at det kun er tre stykker som går? Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hei... har fått tips om at det kansje er på tide å starte med en egen tråd for Vista dektopmodding, så her er den Her kan dere poste deres Vista skrivebord, tips til modding av skrivebordet og eventuelle spørsmål som måtte oppstå. Modding av skrivebordet foregår nesten på samme måte som med XP. Når det gjelder taskbaren kan man velge mellom mange forskjellige metoder, men de mest kjente er Uxtheme.dll patch og Windowsblinds. Når det gjelder skinning av taskbaren er jeg ikke så veldig kjent med Windowsblinds, men når det komemr til patchen kan man se på noe av det PsycoB har laget. Er det bare de 2 programmene man buker til desktop modifisering. er ny i dette men vil teste ut.. Endret 9. oktober 2007 av mafia-slayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå