pessimisten Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Høyre klikk på filen -> properties -> Security -> Asvanced -> owner -> Velg din bruker -> apply -> ok helt til vinduet lukker seg. Så begynner du på nytt: Høyreklikk filen -> properties -> Security -> Edit -> gi deg selv full controll Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Som sakt, har ikke mulighet til å endre noe. Slik ser det ut: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=173696 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Som sakt, har ikke mulighet til å endre noe. Slik ser det ut: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=173696 9416583[/snapback] Du har sikkert prøvd det, men du vet at du må ha valgt brukeren din når du gir full tilatelse? Ikke ment å være frekt på noen måte... Men høres slik ut Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hvor legger jeg .msstyles og /shell -filene? Og hvordan åpner jeg de? Endret 3. september 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Windows\Resources Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Som sakt, har ikke mulighet til å endre noe. Slik ser det ut: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=173696 9416583[/snapback] Du har sikkert prøvd det, men du vet at du må ha valgt brukeren din når du gir full tilatelse? Ikke ment å være frekt på noen måte... Men høres slik ut 9417896[/snapback] Jeg har prøvd å trykke på alle, men alle er grå. Jeg har bare laget en bruker, men ser det er flere. Jeg kan ikke logge inn som admin og gi hoved-brukeren full tilgang til alt? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har prøvd å trykke på alle, men alle er grå. Jeg har bare laget en bruker, men ser det er flere. Jeg kan ikke logge inn som admin og gi hoved-brukeren full tilgang til alt? 9420546[/snapback] Men du må jo være admin!. Logg inn som admin og gjør det derfra. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hittil har jeg merkelig nok ikke hatt noe spesielt behov for å forandre stort på utseende i Vista. Xp sitt orginale skin ble jeg fysisk kvalm av å se på, men etter snart et år med Vista har jeg fortsatt ikke gått lei av Aero. Slik ser nå uansett mitt minimalt modifiserte desktop ut om dagen: Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som vet om noe kule wallpapers til 1680x1050? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Som sakt, har ikke mulighet til å endre noe. Slik ser det ut: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=173696 9416583[/snapback] Du har sikkert prøvd det, men du vet at du må ha valgt brukeren din når du gir full tilatelse? Ikke ment å være frekt på noen måte... Men høres slik ut 9417896[/snapback] Jeg har prøvd å trykke på alle, men alle er grå. Jeg har bare laget en bruker, men ser det er flere. Jeg kan ikke logge inn som admin og gi hoved-brukeren full tilgang til alt? 9420546[/snapback] Bumper denne. Ingen som vet hvordan jeg kan gi en bruker 100% tilgang til en fil i Windows-mappa? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Som sakt, har ikke mulighet til å endre noe. Slik ser det ut: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=173696 9416583[/snapback] Du har sikkert prøvd det, men du vet at du må ha valgt brukeren din når du gir full tilatelse? Ikke ment å være frekt på noen måte... Men høres slik ut 9417896[/snapback] Jeg har prøvd å trykke på alle, men alle er grå. Jeg har bare laget en bruker, men ser det er flere. Jeg kan ikke logge inn som admin og gi hoved-brukeren full tilgang til alt? 9420546[/snapback] Bumper denne. Ingen som vet hvordan jeg kan gi en bruker 100% tilgang til en fil i Windows-mappa? 9458955[/snapback] 1. Du må være admin. Logg inn som admin. 2. Gå til windows-mappa. 3. Velg fila og høyreklikk, velg "egenskaper" 4. Velg fanen Sikkerhet --> Avansert --> Eier (fanen) --> Rediger --> velg brukernavnet ditt --> trykk OK 3 ganger. 5. Nå skal du være tilbake i Sikkerhets -fanen på fila --> Rediger --> Velg "Admin" og evt. "Users" --> Velg "Alle Tillatelser" for begge --> OK, OK til du er tilbake i exploreren. 6.Er det flere filer må du gjenta steg 3, 4 og 5. NB: Alltid ta en sikkerhetskopi av filene du endrer i Windows-mappa! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Om jeg har en bruker, er ikke den personen da Admin automatisk? Jeg velger jo ikke hvem jeg skal loge inn som. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvis datan din bare har én bruker så er den brukeren en Admin, ja. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da får jeg ikke endret noen filer i Windows-mappa. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvor langt kommer du med fremgangsmåten din. Hvor er det du ikke kommer lenger? Du får gått inn på egenskapene til fila? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvis datan din bare har én bruker så er den brukeren en Admin, ja. 9459326[/snapback] Ikke i Vista... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Endret 11. september 2007 av qweac Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg la inn patchen akkuratt som det stod at det skulle gjørese, men alikevel klikka hele driten og jeg måtte fikse det ved hjelp av discreparering via vista. Hvordan gjøres det, punkt for punkt. Det skader ikke å forklare meg det bedre enn det er gjort på readme fila. btw. jeg er noob i deskmods osv, så plz... be nice! :!: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 1. Skaff deg fulle rettigheter til filene. 2. legg til .bak på de. 3. Legg inn de nye. 4. Restart. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hei, håper noen her kan hjelpe meg. Er på leit etter en pakke som omformer XP til Vista, alt kommer som sagt i en pakke og alt man trenger er å installere. Jeg fant den før via ITavisen, men nå finner jeg den ikke der. Håper noen vet hva jeg tenker på. Edit: Det var selvfølgelig "Vista transformation pack" jeg leitet etter ... Endret 22. september 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå