Lovskogen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, dette var snevert utvalg :-( Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Beklager litt of topic, men så det var en del som lurte på hvordan man fikk gratis sms fra sidebaren! http://gallery.live.com/liveItemDetail.asp...2b-235cdacb5d51 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 VS: Aero Diamond Bakgrunn: HL2 Episode 2 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Var det en mod, TCi? Ser ut som vanlig Aero. Faen at det ikke finnes noen gode skins for Vista :/ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det er vel mer en mod ja, fullstendige skins til Vista finnes ikke ennå. Om du ser vekk fra WindowBlinds. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Det er vel mer en mod ja, fullstendige skins til Vista finnes ikke ennå. Om du ser vekk fra WindowBlinds. 9180637[/snapback] Gjør det vel. Er bare tull det du kommer med der. Det finner ikke ordentlige Aero skins enda, men det er noen. Vista skins er det en del av: Basic Latoyce Ruler Blue Royal Inspirat SE LaTune Ruler Green Inspirat SE Aero X3remes Thin Aero Bister Noen av disse er mindre pene Vectrum Blue Eye Red Eye Tiberium Vista Remix Neon Nebular Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ai ai, Ruler_Blue kan jeg like :-) Bra, dette gir meg litt mer grunnlag til å legge inn Vista på min nye PC. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Ai ai, Ruler_Blue kan jeg like :-) Bra, dette gir meg litt mer grunnlag til å legge inn Vista på min nye PC. 9180963[/snapback] Ja du har jo også Windows Blinds som en mulighet og: Mac :S Breeze Endret 31. juli 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tjaa, er det verdt det da? Trenger noe som ligner på OS X, helst Tiger. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Tjaa, er det verdt det da? Trenger noe som ligner på OS X, helst Tiger. 9181506[/snapback] Jo det er jo en del OS X skins, det kommer nok fler. De har en tendens til å hope seg opp La også til samlingen med skins i førsteposten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Gjør det vel. Er bare tull det du kommer med der. Det finner ikke ordentlige Aero skins enda, men det er noen. 9180837[/snapback] Nå tenkte jeg på Aero Glass themes... Til nå er det som regel bare modifikasjoner fra den orginale Aero Glass themen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Gjør det vel. Er bare tull det du kommer med der. Det finner ikke ordentlige Aero skins enda, men det er noen. 9180837[/snapback] Nå tenkte jeg på Aero Glass themes... Til nå er det som regel bare modifikasjoner fra den orginale Aero Glass themen. 9183988[/snapback] Ja, men er noen få som tar Aero. Bl.a. den mac stylen jeg fant frem Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Sånn. Da har jeg lett med lidt frem etter noen nye skins og lagt de til i førstepost. Kan hende at noen av linkene ikke funker fordi jeg fant de på et forum som krevde registrering for å se bilder. Men Men. Si ifra hvis de ikke funker så skal jeg få fikset det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hadde vært kult med thumbnails i førstepost, så man slapp å klikke inn på alle Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hadde vært kult med thumbnails i førstepost, så man slapp å klikke inn på alle 9192574[/snapback] skal se om jeg kan få det til Hvordan kan jeg linke til et bilde, men samtidig få det som thumbnail? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 IMG-tag inni URL-tag. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Får det ikke til. Blir bare et stort bilde alikevel :S Eller må jeg ha det lille bildet? EDIT: sånn. måtte laste opp en del på imageshack osv. stress, men nå er det gjort Endret 2. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bra jobba! Bildr.no har jo sånn thumb automatisk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Bra jobba! Bildr.no har jo sånn thumb automatisk 9195028[/snapback] Takk takk. Imageshack.us hadde også det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gleder meg til å få testa OS X-temaet. Har du prøvd det ut, pessimisten? Men tror det neppe kommer til å være bedre enn Tiger msstylen jeg kjører på XP nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå