Admin'c Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hadde no problemer med mitt creative g4ti4600, det endte til slutt at jeg klokket ned med powerstrip midlertidig. Så til min forferdelse måtte jeg formatere disken. Uvitene om hva powerstrip hadde gjort gjorde jeg så, nå har jeg lagt det inn igjen og får de verdiene jeg klokket ned til som standard... Hvordan får jeg tilbake fabrikkinnstillingene??? Hjelp, dør her av svette... Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 et standard geforce4 ti4600 har 300mhz på kjernen og 650mhz på minnet.. men det har blitt solgt noken kort med 600mhz på minnet (nedklokka versjon, og eg veit ikkje koffor) uansett, trur de bare er å sette på default eller ka de no står :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Puhhh fant en backup og kopierte den gamle powerstrip inn i den nye, ellers takk, men kortet mitt kjører på 300 og 661mhz, hvis noen trengte å vite det, det er vel kjekt å vite at man burde sette powerstrip på default før man formaterer. En erfaring lykkeligere i dag :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå