Trator Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) når jeg starter maskinen kommer bare den siste kontoen jeg brukte opp i oppstart. jeg har egentlig 3 kontoer Administrator Guest DAW klart jeg kan jo bare skrive inn den kontoen jeg vil aktivere i oppstartsboksen,men jeg vil ha 3 ikoner for hver konto istedet. I tillegg fungerer ikke switch user greia, jeg bruker DAW kontoen til musikkmekking med kun det mest nødvendige av tjenester starta og admin kontoen til vanlig nerding som spell og surfing og gjestekonto til idioter som skal forandre oppsett og installere "fete" progs, noe de ikke har tilgang til har tråla nettet men finner ingenting som funker.rimelig oppgitt, gidder ikke installere xp om igjen akkurat nå fordi jeg holder på med ett musikkprosjekt som jeg må gjøre ferdig så det ikke blir no tull midt i mixinga her bruker Windows Xp sp2 rimelig oppgitt fint om noen gidder kikke litt på detta, kan ikke tenke meg detta er ett stort problem å fikse for noen av dere der ute thanks dudes Teloch redigert, har prøvd de vanlige framgangsmåtene med.... change the way users log on or off" og enable fast user switching. men ingenting skjer Endret 23. februar 2007 av Trator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå