Pug Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg skulle innstalere NaV 2003 på Win98 maskina, og alt gikk helt fint, til jeg skulle restarte etter innstallasjon. Da hengte maskina seg opp på Win98 skjermen. Sto slik i ca. fem min, til jeg bare slo den av med strømknappen. Da jeg skulle starte den opp igjen etterpå, fikk ikke skjermen kontakt med maskina. Det hørtes ikke akkurat ut som om maskina starta opp heller. Det er en gammel Compaq Presario. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sjekka at alt er tilkobla. Hva kan ha skjedd? Jeg vet ikke hva jeg kan sjekke, eller hva som kan ha skjedd. :???: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tipset herfra er, at maskina allerede har en gammel antivirus ombord. Iblant har gamle Presario en del av Bios på egen partisjon - kanskje den fungerer likt med når antivirus er enablet og attakkeres i en vanlig Bios ( jeg har aldri sett meldinga eller erfart det sjøl ). Hvis du har problemer med å finne info om dette på Compaq-sidene, skriv ned Presariomodellen, så kan vi her prøve å hjelpe. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Det er en Presario 7726. (Tror det). Skal ta backup av alt og formatere. To ganger i dag har jeg fått i gang både PC pg skjerm. Ellers så streiker skjermen. Den sier at den ikke får noe signal. Har tenkt å prøve å formatere. Håper det hjelper. :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå