Wooho Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 I Stavanger er det en liten snø storm ute og går. Siden huset vårt ligger i nærheten av et jordet/åker og det er høytrykk, snøen har falt, men nå har jord fra åkeren blandet seg i snøen og nå ligger det skitten snø over hele nabolaget og. Vinden er kraftig og den skitne snøen og jordstøvet trenger inn overalt, ja nå har hele motorrommet mitt blitt skitten. Det har lagt seg et lag med jordstøv og jeg lurer på hva er den mest effektive måten å fjerne driten på? Er det lurest å bruke trykkluft og blåse det av for deretter å tørke resten med en våt klut? Forslag tas i mot. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 I Stavanger er det en liten snø storm ute og går. Siden huset vårt ligger i nærheten av et jordet/åker og det er høytrykk, snøen har falt, men nå har jord fra åkeren blandet seg i snøen og nå ligger det skitten snø over hele nabolaget og. Vinden er kraftig og den skitne snøen og jordstøvet trenger inn overalt, ja nå har hele motorrommet mitt blitt skitten. Det har lagt seg et lag med jordstøv og jeg lurer på hva er den mest effektive måten å fjerne driten på? Er det lurest å bruke trykkluft og blåse det av for deretter å tørke resten med en våt klut? Forslag tas i mot. 8007870[/snapback] Bruk trykklutf du! det vil vel gjøre susen? eller EN SIKELIG motor vask? med avfetnings midel og hele pakka? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Bruk tannbørste og renset vann. Det er best. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 He he å trykkblåse støvet hjalp vis ingenting. Støvet var som påklistret. 15,- fattigere var støvet vekke og motoren ren som før. Brukte avfettingsmiddel, så gikk over med rengjøringsspyleren og deretter avspylte det hele med høytrykspileren. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 bra det ordna seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå